THR International Tourism Consultants Barcelona i Horwath Consulting iz Zagreba, nakon potpisivanja ugovora u srijedu, kreću u izradu Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2008.-2012. Njihova ponuda teška 2,92 milijuna kuna ocijenjena je kao najkompletnija i financijski najpovoljnija, pripćeno je iz Hrvatske turističke zajednice.
Pri izradi ugovorenog Plana polazi se od opće politike i ciljeva naše Vlade glede domaćeg turističkog sektora, te aktualnog stanja u turizmu. Plan će pružiti jasnu ocjenu međunarodnog turističkog okruženja u kojemu mora djelovati Hrvatska, uz kvalitativne i kvantitativne argumente, koji objašnjavaju međunarodno relevantne standarde u skladu sa suvremenom metodologijom.
Glavni cilj Hrvatske turističke zajednice je sudjelovati u dugoročnom razvitku turističkog sektora afirmirajući zemlju kao kvalitetnu destinaciju koja svojim gostima nudi iskustva koja ih ispunjavaju zadovoljstvom.
Ciljevi hrvatskog turizma su obnova, zaštita i potpunije vrednovanje hrvatskih turističkih potencijala, utvrđivanje novog identiteta hrvatskog turizma i pozicioniranje Hrvatske kao jedne od vodećih turističkih zemalja na Mediteranu, te kvalitetni turizam u suglasju s održivim razvitkom.
Polazeći od strateških ciljeva je poboljšanje i produženje sezone, kao i povećanje profitabilnosti turističkih aktivnosti, ograničenje ovisnosti o određenim tržištima, poboljšanje kvalitete usluga ulaganjem u infrastrukturu i razvoj ljudskih resursa, stvaranje osebujnog položaja po kojem bi Hrvatska bila prepoznatljiva među konkurentskim destinacijama te osiguranje ravnoteže između nacionalnog, regionalnog i lokalnog razvoja.
Ključni zadaci Strateškog marketing plana hrvatskog turizma 2008.-2012. su definiranje strateške vizije hrvatskog turizma u predstojećem razdoblju, identifikacija turističkih sektora/proizvoda koji predstavljaju najveći hrvatski potencijal u predstojećem razdoblju, definiranje adekvatnih strategija proizvoda, prodaje, distribucije i komunikacije, revidiranje postojeće strategije Hrvatske i njenih regija (clustera) na međunarodnom turističkom tržištu, uspostavljanje adekvatne interne (po regijama/proizvodima) strategije suradnje i komunikacije.
T-Portal