Čak 95 posto hrvatskih tvrtki u slijedećih će godinu dana povećati aktivnosti u Web 2.0 kanalima, a najpopularnija društvena mreža među direktorima hrvatskih tvrtki jest Facebook kojega koristi njih 65 posto, pokazuje istraživanje Briefinga.
Danas je u prostorijama tvrtke Briefing održana prva u nizu strateških webdvanula.radionica koje pomažu vodstvima i djelatnicima hrvatskih tvrtki i organizacija pri ulasku u rastući Web 2.0 svijet. Usporedo s prvim ciklusom webdvanula.radionica pod nazivom Upravljanje i strategija provedeno je istraživanje među direktorima hrvatskih tvrtki o njihovom korištenju Web 2.0 alata te o njihovim daljnjim planovima, priopćeno je iz Briefinga.
Prema rezultatima istraživanja, u 2010. godini hrvatske tvrtke i organizacije na velika će vrata ući u svijet Web 2.0 medija kao što su društvene mreže, blogovi te forumi. Naime čak 95 posto ispitanika ustvrdilo je kako će organizacije u kojima rade u slijedećih godinu dana povećati aktivnosti u Web 2.0 kanalima.
Unatoč općenitoj naklonjenosti novim medijima, najveći broj tvrtki još nije osmislio Web 2.0 strategiju i politiku. Dvije trećine hrvatskih tvrtki, njih 66 posto, nema Web 2.0 strategiju, drugim riječima te tvrtke još ne znaju kada će i kako početi koristiti društvene mreže, blogove i druge nove medije te koji će im biti ciljeve te djelatnosti, navodi se u priopćenju.
Slično je i s internim Web 2.0 pravilnikom (politikom) kojega nema 60 posto tvrtki, no preostalih 40 posto tvrtki ipak je napisalo svoj policy koji propisuju što njihovi djelatnici smiju, a što ne smiju raditi u društvenim mrežama.
Najpopularnija društvena mreža među direktorima hrvatskih tvrtki jest Facebook kojega koristi njih 65 posto. Drugi na ljestvici popularnosti je LinkedIN (35 posto), a treći je Twitter (24 posto). Među predloženim društvenim mrežama najlošije je prošao Flickr kojega ne koristi 65 posto djelatnika u hrvatskim tvrtkama, pokazuje istraživanje.