Nikola Zec je direktor i osnivač startupa WorldFood Box i Gooders News te agencije za poduzetničko savjetovanje Nikola Zec Business.
Iako zvuči nevjerojatno, pogotovo za hrvatske prilike, za Nikolu Zeca život u kojem igra uloge studenta druge godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci i poslovnjaka uobičajena je svakodnevica.
Štoviše, Nikola iza sebe ima već dvogodišnje poduzetničko iskustvo, jer prvu je tvrtku pokrenuo u srednjoj školi, a ona mu je donijela i status jednog od najvećih uvoznika grickalica na balkanskom području. Te svoje uloge igra toliko dobro da je i dobitnik nagrade "Inspire 2030" za najutjecajnijeg mladog poduzetnika u dobi do 30 godina, a to je, kaže Nikola, tek jedna od nagrada koju je do sad osvojio.
- Student sam Poslovne ekonomije na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, direktor i osnivač startupa WorldFood Box i Gooders News te agencije za poduzetničko savjetovanje Nikola Zec Business. Prvu tvrtku koju sam pokrenuo je WorldFood Box još u srednjoj školi, a trenutačno smo najveći uvoznici strane hrane, odnosno slatkiša i grickalica na balkanskom tržištu. Uz WorldFood Box, trenutačno radim i na pokretanju prve medijske kuće za pozitivne vijesti u Hrvatskoj pod nazivom Gooders News s kojom želim promijeniti način komuniciranja medija s javnošću. Gooders News s pripremama i radom započela je još u svibnju prošle godine, a javnosti smo se prvi put predstavili početkom listopada s ciljem širenja pozitivnih vijesti i promoviranja pozitivnosti kroz humorističan sadržaj. Kroz Gooders News želim informirati javnost o bitnosti pozitivnog razmišljanja i očuvanju mentalnog zdravlja, priča Nikola.
Na taj se iskorak, dodaje, odlučio zbog poražavajućih rezultata istraživanja Svjetske zdravstvene organizacije, prema kojoj će depresija postati drugi svjetski zdravstveni problem. Nakon što je proveo vlastito istraživanje tržišta, došao je do zaključka da konstantan pritisak negativnih vijesti izrazito negativno utječe na mentalno zdravlje čitatelja.
- Naš cilj nije manipulirati sadržajem radi stvaranja lažnog osjećaja pozitivnosti, već nam je cilj kvalitetnim zabavnim, humorističnim i pozitivnim sadržajem promijeniti svakodnevicu i način razmišljanja hrvatske javnosti, objašnjava Nikola za Glas Istre.
Potencijal Gooders Newsa je prepoznao i žiri prestižnog međunarodnog natjecanja International Video Pitch gdje je Gooders News osvojio drugo mjesto, a dodajući kako se na svaku situaciju može gledati različito, Nikola ističe da je misliti pozitivno odabir.
- Kroz kampanju Gooders Newsa pod nazivom "Nije sve tako crno" želimo javnost informirati o bitnosti pozitivnog razmišljanja i popraviti poražavajuće brojke u borbi s mentalnim bolestima. Tek smo izašli u javnost i pozitivno idemo prema naprijed. Planiramo se proširiti i na ostale države Balkana, a do tada ćemo raditi na usavršavanju izgleda portala i uvođenju što većeg broja videosadržaja, iznosi devetnaestogodišnji student.
Na pitanje je li razmišljao o odlasku iz Hrvatske, odgovara potvrdno, no ne, pojašnjava, u smislu da odseli, već da otvori novu viziju hrvatskom gospodarstvu.
Za svoju agenciju Nikola Zec Business kaže da ju je pokrenuo kako bi mladima pomogao u realizaciji ideja, pronalasku investitora i otvaranju tvrtke. Pored toga agencija nudi i stručno mentorstvo, ono što je njemu samom nedostajalo kada je krenuo u realizaciju svoje prve ideje, a sve kako bi mladima pomogao stvoriti kvalitetne startupove i smanjio razloge za neotvaranje tvrtke zbog kojih se studenti najčešće i ne odluče za poduzetnički put.
Članak u cijelosti pročitajte u Glasu Istre.