Građani su u novom istraživanju odgovarali koje industrije po njima trebaju biti strateške odrednice Hrvatske.
Više od polovine građana, njih 60% posto prepoznaje prije svega prehrambenu industriju kao ključnu stratešku odrednicu zemlje.
Prehrambenu industriju slijede turizam sa 17% te farmaceutska industrija s 9%, a na četvrtom mjestu je IT industrija s 8% odabira, pokazalo je istraživanje koje je objavio Dnevnik.hr.
Mlađi građani do 30 godina jednako strateškima smatraju prehrambenu industriju i turizam, njih 35% u obje kategorije. Taj podatak pokazuje kako mlađa populacija željno iščekuje putovanja. Osim toga, 18% iz mlađe skupine prepoznaje IT industriju kao ključno stratešku odrednicu, što je, očekivano, više nego u starijim dobnim skupinama.
Prehrambenu industriju kao najvažniju stratešku odrednicu prepoznaju i regije kojima je turizam ključna gospodarska grana. Čak 57% Istrana i 48% Dalmatinaca vjeruje da je prehrambena industrija najvažnije te joj daju primat ispred turizma.
Farmaceutska je industrija zauzela visoko treće mjesto, mišljenje je to većinom ženskog dijela populacije, njih 12% usporedo s 5% muškaraca koje dijeli to mišljenje.
Hrvatski građani smatraju kako je važno da su prehrambeni proizvodi, koje kupuju danas u doba korona epidemije, podrijetlom iz Hrvatske, čak njih 88%. Da su proizvodi hrvatski, za 49% građana bilo je važno i prije epidemije, a njih 39% smatra da je to sada još i važnije. Samo 12% građana smatra da hrvatsko podrijetlo proizvoda nije važno.
Članak je u skraćenom izdanju prenesen s portala novac.hr