Devet od deset bivših studenata koji su sudjelovali u Erasmusu+ navelo je da u svakodnevnom radu koriste vještine i iskustva stečena u inozemstvu.
Studenti koji su sudjelovali u programu razmjene studenata Erasmus+ lakše pronalaze prvi posao i kod većine jača osjećaj pripadnosti Europskoj uniji, pokazuju rezultati dviju neovisnih studija koje je u ponedjeljak objavila Europska komisija.
Više od 70 posto studenata koji su sudjelovali u programu navelo je da im je nakon boravka u inozemstvu jasnije što žele raditi u budućnosti.
Njihova inozemna iskustva omogućuju im i promjenu smjera studija kako bi on bolje odgovarao njihovim ambicijama, pokazala je studija o učinku na visoko obrazovanje.
Prema istraživanju, 80 posto tih bivših studenata zaposlilo u roku od tri mjeseca od diplome, a 72 posto je navelo da im je iskustvo u inozemstvu pomoglo da dobiju prvi posao.
Devet od deset bivših studenata koji su sudjelovali u Erasmusu+ navelo je da u svakodnevnom radu koriste vještine i iskustva stečena u inozemstvu.
Više od 90 posto njih poboljšalo je i sposobnost rada i suradnje s ljudima iz različitih kultura te smatraju da imaju europski identitet.
Najveći su učinak programa osjetili studenti koji nisu bili veliki zagovornici EU-a prije razmjene i studenti koji su boravili u zemlji koja je kulturno znatno različita od njihove.
Od svih studenata koji su sudjelovali u programu Erasmus+, studenti iz istočne Europe u najvećoj se mjeri identificiraju s EU-om.
Rezultati tih studija pokazuju da većina sveučilišta uključenih u program Erasmus+ bolje pripremljena za digitalnu transformaciju. Upotreba novih tehnologija i inovativnih metoda poučavanja i učenja pomaže jačanju međunarodne suradnje i inovacijskih kapaciteta sveučilišta.
Cijeli članak dostupan na: poslovni.hr