Informatički div Microsoft u prošloj financijskoj godini, koja je završila krajem lipnja, povećao svoj tržišni udio, a prihod od usluga rastao im je 16 posto, dok je prihod od softvera ostao na prošlogodišnjoj razini.
Budući da je 2009. bila krizna godina, u Microsoftu su vrlo zadovoljni rezultatima, to više što je najveći rast udjela od 16 posto ostvaren u segmentu usluga, pozitivno su poslovali i u segmentu velikih korisnika, a čak i pad od 30 posto u sektoru unaprijed instaliranog softvera (OEM) za male korisnike smatraju uspjehom jer taj dio tržišta bilježi pad od 50 posto.
Vrijednost hrvatskog IT tržišta je 5,6 milijuna kuna, no u prva je tri kvartala 2009. zbog krize imalo je neočekivani pad potrošnje od 15,1 posto, naglasio je Marko Markovac iz Microsofta.
Recesijom je izuzetno bio pogođen retail dio jer je pad isporuke osobnih računala iznosio 24 posto, zbog čega se u Hrvatskoj smanjio broj tvrtki i radnih mjesta vezanih uz informacijske tehnologije.
U Microsoftu lagani oporavak IT tržišta očekuju u drugoj polovici 2010., a početak rasta isporuke računala do kraja godine.
„Svoju budućnost vidimo u ujedinjenju softvera sa snagom internetskih servisa korištenih na cijelom nizu novih uređaja”, kazala je Venesa Schütz, direktorica Microsofta za Hrvatsku, koju će nakon dvije godine na čelnoj funkciji početkom 2010. naslijediti Ivan Vidaković, dugogodišnji direktor IBM Hrvatska.