Izazvani ste na provjeru poslovnih znanja i sposobnosti!

Prijavite se sami ili u timu od četiri člana i osvojite iPad, vaučere od Croate ili COTRUGLI Business School.

Uvjeti za prijavu na MBA Challenge, atraktivan natječaj u rješavanju studije slučaja, jesu završen dodiplomski studij, minimalno 4 godine radnog iskustva i znanje engleskog jezika. Poslovni izazov se sastoji u nalaženju rješenja za studiju slučaja vezan uz međunarodnu ekspanziju najinovativnijeg hrvatskog brenda, Croata.

Studija slučaja (Case Study) predstavlja kolekciju podataka o svim aspektima pojedinačne situacije u poslovanju određene organizacije, u ovom slučaju Croate. Poseban naglasak se stavlja na interpretaciju događaja uzimajući u obzir dosašnje rezultate organizacije i društveni okvir slučaja. Svaki tim koji se natječe sastoji se od 4 talentirana kandidata. Timovi će imati tjedan dana da nađu rješenje na izazovne situacije s kojom se management može suočiti. Nakon toga će prezentirati svoje rješenje pred stručnom komisijom. Jedan od članova komisije bit će i Nicolas Kfuri, argentinski stručnjak za marketing i predavač na COTRUGLI Business School koja stoji iza ove incijative. “Case study bi trebao idealno pokrivati i tehnološki i menadžerski aspekt. Timovi se ocjenjuju prema različitim kriterijima kao što su: analiza problema, provedivost rješenja i kvaliteta prezentacije.”

Članovi najboljeg tima dobivaju vaučere u vrijednosti 3.000 eura za programe na COTRUGLI Business School po vlastitom odabiru. Članovi drugog najboljeg tima dobivaju iPad, a trećeg darovne kartice u vrijednosti 2.000 kuna iskoristive u salonima Croata.

Osim atraktivnih timskih nagrada, velika zanimljivost MBA Challenge natječaja je nagrada za najboljeg kandidata: mogućnost zaposlenja u COTRUGLI Business School i pokriveni troškovi školarine za MBA program.

Za prijavu za MBA Challenge je potrebno ispuniti Aplikacijski formular i do 9. svibnja ga poslati na [email protected]

Dr. Kfuri je profesor s iskustvom kako u privatnim, tako i u javnim sveučilištima u egzekutivnim (izvršnim), diplomskim te u programima e-učenja uključujući i Sveučilište PURDUE– GISMA Poslovna škola u Njemačkoj, Sveučilište u Barceloni, IESDE u Meksiku itd. Njegovi glavni interesi i specijalnosti uključuju marketing, strategiju i međunarodno poslovanje. Gospodin Kfuri stekao je iskustvo u industriji koristeći sve tehnike marketing mixa, razvijajući strateško planiranje poslovanja, ocjenjujući i odabirući marketinške segmente, kao i razvijajući i komunicirajući pozicijske strategije. Akademski je član Marketing Science Institutea, Academy of Marketing Science, Decision Sciences Institutea (Strateško planiranje za Odbor međunarodnih poslova) i član je Uredniškog odbora časopisa Business Management Journal. Duga lista njegovih klijenata uključuje Volkswagen, AUDI, SEAT itd.

Srijeda, 04.05.2011.