Mlade nade komunikacijske industrije projektom "Priče koje izuvaju iz cipela" osvojile su žiri i zaslužile prestižnu nagradu na natjecanju Young Lions Croatia powered by Elan, kojemu je i ove godine cilj bio istaknuti mlade hrvatske talente, a pritom ukazati i na važnost rekreacije za zdrav život.
Young Lions Croatia natjecanje je na kojem se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije bori za titulu najboljih mladih kreativaca. Osvajanjem prestižnog Grand Prixa mladi lavovi dobivaju iznimnu priliku natjecati se s najboljim kolegama iz cijelog svijeta kao predstavnici Hrvatske na globalnom natjecanju Cannes Young Lions te iskusiti svjetski festival kreativnosti Cannes Lions – a pobjednice su ovogodišnjega 24-satnog natjecateljskog izazova Jana Cvetko i Wana Kiiru iz Komunikacijskog laboratorija s projektom Priče koje izuvaju iz cipela!
U prostorima Zagrebačkoga inovacijskog centra (ZICER-a) rekordnih je 110 natjecatelja u parovima osmišljavalo rješenja u pet kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Pobjedu u kategoriji PR odnijele su Jana Cvetko i Wana Kiiru (Komunikacijski laboratorij), ujedno dobitnice Grand Prixa, dok su drugo mjesto u toj kategoriji osvojili Mate Šola i Ela Ban (McCann Zagreb). U kategoriji Design pobjednice su Leopoldina Jovanovski i Mirjam Milas (Bruketa&Žinić&Grey). Pobjednice su kategorije Digital Nika Vojvodić i Tena Kuzmanović (Publicis), dok su drugo mjesto u Digitalu zauzeli Nikolina Biber i Ivan Lampalov (I TO NIJE SVE), a treće mjesto Helena Marinović i Lena Šuša (Imago Ogilvy). U kategorijama Print i Media nije bilo pobjednika.
Finalisti su ovogodišnjeg natjecanja u kategoriji PR bili Lorena Čempuh i Ante Buntić (Val grupa). U kategoriji Design finalisti su bili Nikola Heged i Tana Jeić (Šesnić&Turković), dok su finalisti kategorije Print bili Maša Jakšić i Dalibor Kušenić (McCann Zagreb). U kategoriji Digital dva su tima zaslužila status finalista: Lucija Franić i Inga Đuđik (BBDO Zagreb) te Kristina Livaja (01 Content & Technology) i Hana Matić (nezavisna). Finalisti kategorije Media bili su Ana Koncul i Lucija Čujić (dentsu Croatia).
Uručenja nagrada pobjednicima održat će se na svečanim dodjelama Dana komunikacija 21. travnja od 21 sat. Svi zainteresirani izabrana će rješenja istoga festivalskog dana moći vidjeti i na prezentaciji finalista i pobjednika, a više informacija dostupno je na poveznici.
„Ohrabrujuća je činjenica da se na ovogodišnje izdanje natjecanja prijavilo rekordnih 55 timova, pogotovo iz generalnoga dojma da u komunikacijskoj industriji nedostaje mladog kadra. Jako smo zadovoljni pobjedničkim projektima, a dobar dio prijava pokazuje veliki potencijal – zbog čega se posebno veselimo praćenju razvoja i uspjeha ovih mladih talenata“, poručio je Vanja Bertalan (Human), predsjednik ovogodišnjega žirija, i dodao: „Ako i niste među pobjednicima i finalistima, velik je korak bio pojaviti se i 24 sata marljivo razvijati ideju od nule, u ta 24 sata unaprijedili ste niz vještina kojih možda još niste ni svjesni. Čestitke svima!“
Važna je posebnost natjecanja upravo humanitarni karakter – klijent čiji brief natjecatelji rješavaju svake je godine neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva, kojoj se ustupaju kreativna rješenja natjecatelja. Ovogodišnji partner natjecanja Elan i organizator za zadatak su odabrali osmišljavanje rješenja za Društvo športske rekreacije Aktivan život i njihov projekt Trčaonu – školu i klub trčanja i nordijskog hodanja, kojim je DŠR pokrenuo trend učenja trčanja te je predvodnik u promociji rekreativnog trčanja za odrasle.
Melanja Korošec (Global Brand Director, Elan), članica ovogodišnjeg žirija Young Lionsa, poručila je: „Impresionirana sam količinom rada i kreativnošću koje su mladi profesionalci iznjedrili tijekom 24 sata. Ovo natjecanje ne zahtijeva samo kreativnost nego i opipljive rezultate u definiranom vremenskom okviru, što je slika i prilika realne radne okoline. Nagrađeni radovi daju nam vjeru u svijetlu budućnost kreativne industrije u regiji. Čestitke.“
Čestitkama se pridružila i Tea Gvardijan, voditeljica komunikacija DŠR-a Aktivan život: „U ime Društva športske rekreacije Aktivan život i Trčaone mogu reći kako sam oduševljena velikim brojem sjajnih rješenja koje smo dobili na žiriranje i posao odabira najboljih nije bio lak. Čestitamo svim Young Lionsima na sudjelovanju, a pobjednicima natjecanja želimo svu sreću u Cannesu. Mi ćemo se potruditi implementirati pobjedničko rješenje, a možda i više njih, u svoju kampanju za 2024. godinu te nastaviti suradnju s ovim sjajnim mladim ljudima.”
Uz predsjednika žirija Vanju Bertalana, predstavnicu Elana Melanju Korošec i predstavnicu klijenta Teu Gvardijan, za selekciju najboljih radova ovogodišnjeg natjecanja zaslužni su i Ana Burazer (McCann Zagreb), Ružica Ilak (Pragma komunikacije), Sanja Petek Mujačić (Hauska & Partner), Maja Šplajt (Real grupa), Vjeko Srednoselec (Dentsu), Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey) i Ivana Žulj (Omnicom Media Group).
Natjecanje je otvaranjem svoje baze za natjecatelje podržao i Shutterstock, a nakon nezaboravne natjecateljske avanture među hrvatskim timovima te iskustva svjetskoga festivala kreativnosti Cannes Young Lions, koje će tek uslijediti, mlade lavice imat će priliku odmjeriti svoje snage i na globalnom natjecanju Cannes Young Lions.
Više informacija o natjecanju i Danima komunikacija pronađite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.