U dječjoj dobi svi su željni avantura. Novo doba donijelo je i nove prostore za takva razmišljanja, koristeći logiku, spretnost, timski rad i kreativnost. Ideja o novom dizajnu i novom konceptu, prilagođenih alfa generaciji djece od 7-13 godina, se duže vrijeme rađala, a prije sedam godina je i uspješno realizirana.
Gošća podcasta Franšizni klub je Krunoslava Josimović, direktorica, idejna začetnica i vlasnica koncepta Dječji Escape Room.
– Više od 300 tisuća djece dosad je prošlo kroz Dječji Escape Room kroz 15.000 održanih rođendana, u prosjeku 100-ak mjesečno, suhoparni su (nekom bitni) podaci iza kojih je nama daleko bitnije veselje djece, želja za isprobavanjem svih soba, kao i činjenica da escape room kod djece doista pomaže pri razvijanju velikog broja vještina, ističe Josimović.
Trenutačno je 5 soba, u izradi je jedinstveni Dječji Escape Room Showroom Centar kako bi svi mogli vidjeti sve potencijale i mogućnosti koje pruža sustav. U inozemstvu nastupaju pod imenom CluVille, prva franšiza uspješno djeluje u Crnoj Gori, a u tijeku su razgovori oko širenja u još neke europske zemlje, ali i izvan njih.
– Unutar Hrvatske nas zanima da sva djeca imaju iste mogućnosti i da s te strane pomognemo širenju poduzetništva i brojna mala mjesta. Tu vidimo potencijal u ženskom poduzetništvu, obiteljskom poslu i otvaranju centara u njihovim manjim i ruralnim mjestima, a ne da djeca moraju putovati u veće gradove na slične proslave rođendana, ističe Kruna. Dodaje da su zbog toga prilagodili i franšizne uvjete, bez royalty feeja i s još nekim pogodnostima za potencijalne franšizere. Cjelovit, informativan i inspirativan razgovor poslušajte u streamu prvog poslovnog radija PoslovniFM, na podcast platformama Mixcloud i Spotify (u nastavku izravno linkovi) ili preuzmite za kasnije slušanje, kad god želite.
– Biti među finalistima na Franchise Brand Leader Award izboru nam daje samo vjetar u leđa. I dodatna obveza da nastavimo još jače. Odvažiti se krenuti u poduzetništvo je izazov, ali uz franšizu je to puno lakše nego otvarati svoj posao i krenuti od nule. U franšiznoj varijanti dobivate praktički ključ u ruke, toliko i uvijek neophodan know-how, edukaciju, poslovni i marketinški plan, rezultate ispitivanja tržišta. Dobivate koncept koji je već netko negdje na tržištu provjerio, dobivate njegov brend i uputstvo njegova korištenja i rada, naglasila je.
– Da sam ja to dobila prije sedam godina kad sam kretala, preskočila bih svojih prvih pet godina muke i borbe za pozicioniranje, ustvrdila je Josimović u razgovoru za PoslovniFM.
Preuzeto sa poslovnifm.com