Kako napraviti oglas koji će privući dobre kandidate?

Kako napraviti oglas koji će privući dobre kandidate?

Dragi poslodavci,

jeste li imali problem s malim brojem prijava na oglas za zapošljavanje i jesu li se prijavili kandidati koji su dovoljno stručni i kvalitetni?

Jesu li za to odgovorni samo posloprimci?

Istraživanja pokazuju da će prosječan poslodavac potrošiti samo dvije minute na čitanje jednog životopisa ili molbe.

 

Jeste li se zapitali koliko će vremena prosječan posloprimac posvetiti čitanju oglasa za posao?

Mnogi oglasi za posao se pišu na način da poslopromci steknu dojam da se njima čini usluga pozivajući ih da se prijave na oglas. Ovakav stav obeshrabruje dobre kandidate da se prijave na oglas i da ponude svoju stručnost.

Ako uzmemo u obzir nedostatak stručnih kandidata, onda moramo shvatiti da proces zapošljavanja treba biti na partnerskoj osnovi.

Tražioci posla veoma cijene svoje vještine i iskustvo i ako želite da se prijave na Vaš oglas, trebate se prilagoditi njihovim željama i potrebama.


Šta to oglas za posao čini primaljivim?

1. Kada odlučite objaviti oglas za posao, potrebno je da odaberete način oglašavanja.

Mnogi poslodavci ili nisu u mogućnosti ili ne žele ulagati financijska sredstva u oglašavanje radnih mjesta i opredjeljuju se za dostupne besplatne kanale koji im donose kvantitet, ali ne i kvalitet. Takav vid oglašavanja je najskuplji, jer odnosi previše vremena na selekciju i razvrstavanje prijava. Mnogo je lakše komunicirati s 5 kvalitetnih kandidata, nego s 50 kandidata koji imaju pogrešne vještine i struku. Najbolja posjećenost ne znači da ćete imati kvalitetu i da ćete dobiti to što tražite.
Načine i vrstu oglašavanja poslodavac treba odabrati u ovisnosti od vrste posla, mjesta rada i sl.

2. Izdvojite se iz mase drugih oglasa

Stavite se u poziciju kandidata koji konkurira za poziciju. On traži najbolje za sebe i Vaš oglas će ga privući ako je drugačiji od drugih. Koristite ključne riječi koje se odnose na radno mjesto i koje će privući kvalitetne kanditate. Oglas uz korištenje dizajna Vaše tvrtke će Vam osigurati veću vidljivost.

3. Opis posla

Svjedoci smo da je opis posla za pojedinu poziciju u svim oglasima isti. Jako mali broj tvrtki se odlučuje opisati posao s detaljima koji su specifični za tu tvrtku i na taj način radno mjesto učini privlačnijim. Klasični opis posla neće imati preveliki efekt motivacije na kandidate. Par specifičnih zadataka Vaš će oglas učiniti potpuno drugačijim.

4. Naziv radnog mjesta

Danas smo u prilici vidjeti oglase s istim »zvučnim« radnim mjestom, a s potpuno različitim opisom zadataka. Također, uočen je trend korištenja naziva radnih mjesta koja su nerazumljiva i za koje kandidati moraju pogledati kompletan oglas da bi znali o kojem radnom mjestu se radi. 
Naziv radnog mjesta uveliko određuje hoće li kandidat uopće pogledati oglas. Zbog toga je potrebno da u nazivu radnog mjesta, što je moguće više, kandidat prepozna o čemu se radi.

5. Posebne pogodnosti

Mnoga radna mjesta podrazumijevaju određene povlastice, ali to nije navedeno prilikom objave oglasa. Zašto i to ne staviti u oglas, imajući u vidu da su to veoma bitne činjenice koje će privući kandidate? Korištenje službenog mobitela, laptopa, automobila, mogućnost edukacije i usavršavanja, izuzetno su privlačne stavke u oglasu, te na taj način pokazujete koliko Vam je bitno i radno mjesto i kandidat koji se prijavljuje.

6. Isključujući uvjet

Ukoliko želite olakšati selekciju i odabir, opredijelite se za uvjet koji kandidati moraju ispuniti kako bi njihova molba za posao bila razmatrana. Evo primjera:
Ako Vaše radno mjesto zahtijeva poznavanje engleskog jezika, navedite da ćete razmatrati samo prijave koje su pisane na engleskom jeziku i sl.
Na taj način ćete isključiti sve kandidate koje niste mislili kontaktirati i umanjiti vrijeme potrebno za selekciju.

 

Vijest je prenesena s portala boljiposao.com

Četvrtak, 26.04.2018.