Čitavu 2019. godinu smo posvetili razvoju novih proizvodnih linija, kažu u karlovačkoj tvrtki
Tvrtka Matičnjak sativa se više od 10 godina bavi proizvodnjom zdrave hrane, od hladno prešanih ulja, funkcionalnih medova, macerata, tjestenina od sjemenki, voćnih namaza, granulata ili do biljnih mješavina.
Iza proizvoda pod istoimenim brendom stoji tim od 12 ljudi, u asortimanu imaju 65 proizvoda, a s novom linijom na kojoj rade popet će se na na 90.
Proizvodnja je smještena u Karlovcu, a krajem godine počeli su s projektiranjem nove proizvodne hale od 800 kvadrata u karlovačkom naselju Mahićno.
"U moru brendova koji promiču i prodaju zdravu hranu odlučili smo napraviti razliku, proizvoditi proizvode koji su svježi, zdravi, lokalni i minimalno prerađeni, bez aditiva, stabilizatora i dodanih aroma. Matičnjakovi proizvodi su potpuno prirodni paketi izvornih, aktivnih i hranjivih nutrijenata iz sjemenki i biljaka, sačuvani od suvišne obrade i agresivnih metoda.
Za nas je prošla godina bila iznimno uspješna što je, u nekoj mjeri, rezultat korona ugroze pa slijedom toga i osvješćivanja i prepoznavanja domaćih proizvoda. Međutim, to ne bi bilo moguće da do tada nismo bili na dobrom poslovnom putu.
Čitavu 2019. godinu smo posvetili razvoju novih proizvodnih linija te smo tako početkom 2020. potpisali ugovor za dodjelu bespovratnih sredstava EU za inovacije u S3 područjima. Tim smo novcem osigurali smo novu, inovativnu tehnologiju za razvoj, a s novim biljnim ekstraktima kao nositeljima projekta pronašli smo svoju nišu", poručuju iz tvrtke Matičnjak.
Proizvode brenda Matičnjak može se pronaći u specijaliziranim prodavaonicama zdrave hrane, ljekarnama, a odnedavno i u Kauflandu, Lidlu te Veronika delikatesama.S poslovnim partnerima imaju i Fitzona centar, prodajno mjesto u Zagrebu gdje nude kompletan asortiman.
Jedan od njihovih proizvoda je funkcionalni med 'Četiri lopova'. To je pripravak na bazi meda kojemu su dodane sjemenke crnog kima te četiri ljekovite biljke našeg podneblja: kadulja, ružmarin, majčina dušica i matičnjak.
"Upravo dogovaramo i ostale trgovačke lance jer interes za proizvodima konstantno raste. Naš web shop je noviji kanal u prodaji, lansiran je početkom travnja, i iskreno smo iznenađeni njegovim rezultatima", kaže Ksenija Tumbas, direktorica prodaje i marketinga u Matičnjaku.
Članak je u skraćenom izdanju prenesen s portala poslovni.hr