Startup Allurebook pretvorio je ideju internetske rezervacije korisnika frizerskih salona i salona ljepote u inovativnu aplikaciju koja će u rujnu biti testirana na hrvatskom tržištu. Osim rezervacije i pametne tražilice, koja omogućuje najefikasnije traženje slobodnih termina u realnom vremenu, aplikacija ima pametna rješenja i za poslovne korisnike: frizerske i kozmetičke salone. Uz internetski kalendar i raspored u realnom vremenu, saloni imaju i profil sa svim informacijama, mogu upravljati administracijom i statistikom, kontrolirati efikasnost radnika.
“Odmah sam prepoznala potencijal aplikacije, klijentima sam osigurala dodanu vrijednost jer im je rezervacija termina i frizera dostupna uvijek, čak i usred noćnog izlaska. Posebno me se dojmila mogućnost marketinških alata i komunikacije s klijentima. Svaki popust ili novi termin klijenti vide u realnom vremenu, a ja poslovanje svog salona mogu pratiti iz udobnosti vlastitog doma“, pojašnjava Nina Sabolić, vlasnica salona Hair Couture.
7,1posto obrtnika ima frizerske salone i salone ljepote; riječ je o 5536 obrtnika
A ideja je nastala nakon London Fashion Weeka, na kojem je Mateo Markoč, jedan od osnivača Allureboka, radio marketinšku kampanju za tvrtku koja distribuira i prodaje proizvode te branše, okupio tim i bacio se na posao. Domagoj Franc, glavni programer, zaslužan je za linije kodova i tehničke izazove, a Tino Šušković za financije i projektni menadžment.
Aplikacija će za krajnje korisnike uvijek biti besplatna, a u prvim mjesecima testiranja ni poslovni korisnici neće plaćati nikakvu naknadu. No, u budućnosti će saloni na mjesečnoj bazi plaćati određeni iznos za korištenje sustava. “Cilj Allurebooka je izvoz i širenje projekta u IT razvijene zemlje, gdje je tržišni potencijal znatno veći. Strategija širenja temeljit će se na modelu franšize. Allurebook će dati sustav kao gotov i prilagođen proizvod za određeno tržište s tehničkom i administrativnom podrškom, a partneri će biti zaduženi za marketing i prodaju te se obvezati na ispunjavanje određenih standarda”, objašnjava Tino Šušković.
Dugoročno, cilj im je spojiti popularne hrvatske frizerske salone s turistima kojima treba takva usluga tijekom boravka u Hrvatskoj. “To je još jedan način kvalitetnog povezivanja naizgled nespojivih poslovnih grana s potencijalom povećanja prodaje salona, kvalitetnije usluge turističke zajednice te povećane potrošnje i nevidljivog izvoza”, poručuje Markoč.
Članak preuzet s Poslovni.hr