U petak 13. svibnja 2022. godine u Zagrebu će se održati konferencija Prodajni mindset.
Slavni prodajni stručnjaci iz zemlje i svijeta sudionicima konferencije objasnit će kako je pandemija novog koronavirusa promijenila svijet prodaje, kakav utjecaj na prodaju danas imaju digitalni alati, te koja prodajna načela ne nagriza vrijeme.
„LinkedIn, zahvaljujući brzom rastu i sve rasprostranjenijoj uporabi, postaje jedan od najvrjednijih prodajnih kanala. Donositelji odluka u poslovanju između tvrtki LinkedIn koriste 24 sata na dan sedam dana u tjednu. Pritom na njih utječu oni od kojih oni kupuju. Uz B2B kanal, LinkedIn je važan i za B2C, tj. poslovanje s krajnjim korisnicima jer je ta društvena mreža jedna od najboljih za stvaranje prodajnih prilika“, kazao je uoči dolaska u Zagreb Daniel Disney, stručnjak za prodaju putem društvenih mreža.
Scott Gould će na konferenciji Prodajni mindset govoriti o važnosti angažmana zaposlenika. On, naime, tvrdi da upravo angažman zaposlenika čini razliku između izvrsnih organizacija i onih ostalih.
Prodajni trener Dragan Vojvodić prodavače će potaknuti da od prodaje žive, a ne da svoj posao rade za puko preživljavanje. Ključnom vještinom prodavača budućnosti smatra autentičnost.
„Prodavač u razgovoru treba biti autentičan. To znači znati i moći se razgovarati drugačije! Na kraju svega, mi smo u poslu s ljudima, a ne u prodaji. Ključna vještina vrhunskog performera u prodaji nije u poznavanju proizvoda koliko jest u poznavanju tajni ljudske dinamike. David Sandler nam je govorio: „Nauči sve što možeš o ljudskom ponašanju i znat ćeš kako kupci kupuju!““, istaknuo je Vojvodić.
Među predavačima na konferenciji su i Sanja Šagud, Joe Bašić, Vedrana Likan, Tea Zavacki te Hrvoje Vukušić.
Domaćini su prodajni stručnjaci Vedran Sorić i Saša Tenodi, voditelji emisije Prodajni mindset.
Konferencija Prodajni mindset koja će se 13. svibnja 2022. godine održati u Riverside Golfu Zagreb, počinje u 12 sati.