Poslovni savjetnik devetu godinu za redom u zagrebačkom hotelu Antunović, 15. i 16.11.2018. organizira najveću edukativno poslovnu konferenciju i dodjelu godišnjih nagrada B2B Superprodavač za 2018. godinu!
Dvodnevna konferencija edukativno je poslovnog karaktera, namijenjena prodajnom osoblju, članovima uprave za prodaju, direktorima i voditeljima prodaje, prodavačima i trgovcima te svima onima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine.
Predavači su eksperti u prodajnim disciplinama za B2B i B2C prodaju koji sudionicima konferencije prezentiraju novitete u prodajnom sektoru, ali i nadograđuju njihova znanja i tehnike s prijašnjih konferencija.
Vrlo atraktivna i relativno nova tema Negotiauctions u kojoj pregovaračke strane (kupac i prodavač) kombiniraju tehnike pregovaranja s aukcijskim elementima. Bit će vrlo zanimljivo vidjeti koliko se model može primijeniti na prodajne procese u Hrvastkoj.
Mladen Jančić, predavač
Znanost je dokazala da ove psihološke koncepte treba integrirati u prodajnu komunikaciju kako bi se povećala Vaša prodajna šansa. Jeste li integrirali baš sve?
Petar Majstrović
„Ništa ne može spriječiti čovjeka s ispravnim mentalnim stavom da postigne svoj cilj. I ništa na ovom svijetu ne može pomoći čovjeku s krivim stavom“ , poznata je rečenica Thomasa Jeffersona. Ovo treba čitati i razumjeti s pozicija komunikacije trgovac/prodavač – kupac/potrošač. Stav je kompleksan i važan činitelj ponašanja pojedinca.
Branko Pavlović, predavač
Širenje kanala u maloprodaji kao i sve izraženiji i kompleksniji zahtjevi kupaca za brzom i kvalitetnom uslugom, nagnale su stručnjake iz drugih sektora da se pozabave temom distribucije.
Jedan od posljednjih oblika door-to-door dostave je ona putem dronova. Dosadašnja iskustva pokazuju da je dostava dronovima vremenski i cjenovno efikasna. Dok se pripreme (tehničke i zakonodavne) za komercijalnu eksploataciju privode kraju, što trebate znati o ovom načinu distribucije i ima li budućnost u hrvatskom gospodarstvu?
Saša Petar, predavač
Uz pomoć vrlo jednostavnih alata iz mystery shoppinga možete ocijeniti sebe ili konkurenciju u svrhu usporedbe i učenja te vlastitog rasta i unaprjeđenja rada.
Sanja Gomuzak, predavačica
Jesmo li tipovi prodavača koji svoju agilnost 'nose' na riječima ili i na djelima? Koliko smo vješti u profiliranju komunikacijskih obrazaca svojih kupaca? Koliko smo agilni u prilagodbi svoje komunikacije kupcima? Što je točno konverzacijska agilnost i kako nam može pomoći pri vođenju produktivnijih prodajnih razgovora?
Ana Šimunović, predavačica
Facebook Marketing je neosporno najbolji način za bilo koju tvrtku da podigne svijest i poveća interes za svoje proizvode ili usluge. Nema ništa važnije od kvalifikacije potencijalnih kupaca na Internetu, kako bi znali kome i kako se obratiti i što ponuditi.
Kome ćete pokazati svoju reklamu, je najvažnije pitanje koji si morate postaviti i na koje morate imati odgovor prije nego što započnete Facebook promociju i prodaju.
Pokazat ćemo vam 4 vrste publika koje možete odabrati preko Facebooka, a ovisno od toga što ste do sada radili kada je riječ o promociji preko Interneta.
- Koju publiku odabrati ako do sada niste radili ništa?
- Koga "ciljati" ako imate fizičku lokaciju u u koju kupci redovno dolaze?
- Kako iskoristiti povijest reklamiranja i podatke od kupaca koje već imate?
- Imate web stranicu? Super, nadam se da koristite FB Pixel i pratite dolaske jer je to najvrjednija imovina za prodaju preko Interneta.
Pokazat ćemo vam nove ideje, taktike, trikove i strategije kako povećati svoju Internet publiku, odabrati prave potencijalne kupce, privući ih na vaše stranice, stvoriti odnos baziran na povjerenju i pretvoriti ih u prave ekonomske kupce.
Ivica Penić, predavač
Koje karakteristike i kompetencije mora imati prodavač u 2018. godini da bi doživio 2028. godinu?! Interaktivan seminar u trajanju od 60 minuta s praktičnim vježbama za sve sudionike i vrlo interesantne informacije o trendovima u B2B prodaji.
Danijel Bićanić, predavač
Performance management – godišnji razgovori u prodaji: radimo li dobro? Promjene u načinu pristupa temi; sinergija PM-a i godišnjih razgovora; dva područja o kojima moramo voditi računa kod reorganiziranja PM-a i godišnjih razgovora; što mijenjati i čiji je to zadatak; jasnoća poruke prema prodavačima što moraju raditi i gdje moraju ići; fleksibilan vodstveni pristup…
Željko Šundov, predavač
Gotovo svi prodavači/trgovci imaju jedan isti cilj – kako povećati prodaju po samo jednom računu? I pri tome se ne misli na prodaju sitnarija koje se nalaze na izlazu iz trgovine, već na skuplje proizvode prema kojima kupac nije imao nikakve namjere.
Inga Lalić, predavačica
Učiti nekoga da zna sve o proizvodu, a ne na koji način da to iznese potencijalnom klijentu je samo prvi korak u edukaciji zaposlenika. Svi koji rade u prodaji bi morali znati pravilno koristiti 4 – MAT sustav. Ako u njega ne uključite istinske osjećaje tada efikasnost koju očekujete od ovog procesa izostaje. Hladni poziv mnogi ne vole, mnogi izbjegavaju, mnogi kažu da je „mrtav“, i upravo zato on u današnje vrijeme mora biti: • kratak • jednostavan • konkretan • direktan • zanimljiv • provokativan Prodajni sastanak bez pravilne uporabe 4 – MAT sustava je samo prenošenje informacije. Ako uz to izostavimo i kongruentnost tada sastanak po nas koji nešto prodajemo završava razočaravajuće, a za našeg potencijalnog klijenta gubitak dragocjenog vremena.
Velika mana poslodavaca su prebrza očekivanja, te brzo ostvarivanja postavljenih ciljeva od neiskusnih prodavača i svih onih koji su u doticajem s bilo kojom vrstom prodaje. Pitate li se ulažete li dovoljno vremena u edukaciju prodajnih procesa svojih zaposlenika – prvo pogledajte koliko kose na glavi još imate.
Bojan Kovačević, predavač
Jeste li se ikada zapitali - tko je poduzetnik ako ne kreativni odgovor na društvenu pasivnost i očaj? To je osoba vizije i nade koja gleda naprijed, koja sanja i koja gradi. On je određen psihologijom preuzimanja odgovornosti u svim okolnostima svog života! Poduzetnik bez nade nije dobar poduzetnik.
Druga strana medalje je psihologija očaja!
Psihologija očaja može obuzeti pojedinca, timove i čitave kompanije koji provode život – možemo reći – 'mimo sebe' dok bi život trebali živjeti punim plućima! Psihologija očaja može zamračiti čak i poduzetnički um kroz fenomen naučene bespomoćnosti!
Poduzetnicima je iznimno važno razumjeti psihologiju očaja i psihologiju preuzimanja odgovornosti kao dva različita odgovora na vremenski period u kojem se nalazimo. Odgovor na očaj i pasivnost je psihologija preuzimanja odgovornosti koja jamči životni uspjeh i zadovoljstvo usprkos mnogim nedaćama – povratak sebi kroz vjeru, nadu i aktivno traženje rješenja!
Matej Sakoman, predavač
Cilj je svakog prodavača ostvariti što bolje prodajne rezultate. Na predavanju ćemo usvojiti tehnike kako možemo zakoračiti u um naših kupaca i promijeniti njegove kupovne preferencije, te si tako otvoriti put za lakšu prodaju našeg proizvoda ili usluge.
Sandro Kraljević, predavač
Kako ostvariti što bolju prodaju a da njezino reklamiranje i plasman ne iziskuju disktabilne marketinške akcije? Kako iskoristiti platforme digitalne ere za promociju i prodaju uz 'politički korektnu' kampanju?
Kamilo Antolović, predavač
Svatko od nas ima svoj specifičan nastup koji se može I ne mora svidjeti kupcu. Koji je vaš prodajni stil i je li to ono što kupac želi?
Gordana Kadoić, predavačica
Možda i nisu svi lideri 'rođeni' da budu lideri – kako povećati taj svoj potencijal do te mjere da postanete voditelji svojih odjela i steknete zasluženo poštovanje.
Mirela Španjol Marković, predavačica
Iako se kaže da potreba kupuje, a želja prodaje, često te uloge imaju gotovo suprotno značenje. Što nam je zaista potrebno, a što želimo dvije su zapravo, različite stvari, ali u procesu prodaje isprepliću se kao tkanica.
Igor Herceg, predavač
Zašto je uloga coacha u razvoju lidera i njihovih prodajnih timova jedna od intrigantnijih tema ovogodišnje konferencije? Zašto su ovdje ključni diskrecija, povjerenje i jedna sasvim drugačija logika razvoja? Predavanje je bogato primjerima iz 16g. coaching prakse i aktivnim sudjelovanjem na predavanju.
Dragan Knežević, predavač
Kako bi u praksi trebao izgledati trening prodajnog osoblja u praksi – koji su ciljevi treninga, koje koristi želimo dobiti, kako posložiti organizaciju, trebamo li birati između mentorstva, odnosno coachinga… U drugom predavanju naglasak je stavljen na vrednovanje učinka - kako ga vrednovati, kojim se izvorima služiti, kakav sustav ocjenjivanja treba implementirati, kako se treba postaviti prema prodajnim bonusima…
Ivana Zvrko, predavačica
Bez obzira imate li web shop ili online prodaju tek planirate pokrenuti, svakako bi bilo korisno razmotriti sales funnel monetizacijske koncepte i opcije koje vam stoje na raspolaganju kako biste maksimizirali profit na digitalnom tržištu uz minimalne investicije. No, svakako bi bilo korisno razmotriti i sve elemente online prodaje, a najviše one koji vam mogu pomoći u smanjenju rizika, minimalizaciji ili potpunom izbjegavanju skladištenja proizvoda, te povećanju profita korištenjem modernih koncepata.
Siniša Begović, predavač
Tek kad postanemo svjesni koliko emocije upravljaju našim ponašanjima možemo početi donositi pametnije odluke i kao kupci i kao prodavači.
Često se zavaravamo kako smo razumniji nego što zapravo jesmo. Ponosimo se svojim mudrim i promišljenim odlukama, posve uvjereni kako ih donosimo služeći se logičnim i racionalnim argumentima. Pod tepih brzo pometemo ideju da odluke o kupnji donosimo tamo nekih osjećaja. Možda netko drugi, ali mi sigurno ne!
No svejedno ponekad kroz maglu samozavaravanja prosvijetli istina da smo životno osiguranje kupili pogonjeni strahom ("Što ako se nešto desi?"), da si priuštimo auto skuplji nego što ga možemo platiti ("Jer to zaslužujemo. A i što bi Horvati bili bolji od nas?") a da se kaput koji smo obukli samo dvaput našao u našem ormaru jer su pohvale prodavačice koja nam je rekla kako nam "...diiiivno stoji!" zvučale ugodno i gladile našu sliku o sebi.
Upravljanje emocijama ima ključnu ulogu za uspjeh prodajnog odnosa. Ako vaša ponuda ne sadrži snažan emocionalni naboj - pripremite se na neuspjeh! Više o tome kako s emocijama u prodaji saznajte na predavanju.
Toni Babić, predavač
Proces prodaje ne smije biti temeljen na pretpostavkama stoga je od iznimne važnosti u tom procesu doseći razinu komunikacijske kulture koja će zadovoljiti sve kriterije odnosa.
Nikša Sviličić, predavač
Dokazani najbolji organizator konferencija i seminara za što smo višestruko nagrađivani od strane certificiranih kuća za istraživanje tržišta (Costumer's Friend i Superbrands) i ove godine ćemo sudionicima omogućiti da čuju predavanja 22 vrhunska hrvatska predavača i program od 23 predavanja istovremeno će se odvijati u dvije dvorane kroz dva dana.
Predavači su: Petar Majstrović, Toni Babić, Željko Šundov, Mirela Španjol Marković, Saša Petar, Mladen Jančić, Branko Pavlović, Gordana Kadoić, Dragan Knežević, Matej Sakoman, Ivana Zvrko, Ana Šimunović, Sanja Gomuzak, Kamilo Antolović, Siniša Begović, Ivica Penić, Igor Herceg, Sandro Kraljević, Nikša Sviličić, Inga Lalić, Bojan Kovačević i Danijel Bićanić.
Priuštite si dva dana edukacije i networkinga s kolegama iz prodajnog sektora, upoznajte potencijalne klijente, izbrusite svoje prodajne vještine i usvojite neke nove; naučite upravljati prodajom putem društvenih mreža i koristiti ih u svrhu samo-promocije. Brojni praktični primjeri koje vam pripremaju naši predavači sigurno će rezultirati boljim prodajnim rezultatima.
Cijena jedne kotizacije za oba dana iznosi 1.570,00 kn + 25% PDV (ukupno 1.962,50), a popuste odobravamo za rane prijave i veći broj polaznika!
Zahvaljujemo cijenjenim partnerima Heraklea te medijskim partnerima Posao.hr, eIstra Propisi.hr, Računovodstvo i porezi u praksi (RiPup), Progressive, eKvarner, Professional, Meteo info, Crvene cipele, eCroatia, Edukacija.hr i Business Centar.
Sponzor konferencije Superprodavač jetvrtka Icertias d.o.o. nositelj licenci za Best Buy Award kao i Quadal medalje.
Više informacija možete dobiti na tel. 01/49 21 742 i 01/49 21 737.
Prijaviti se možete na navedenim brojevima telefona ili svoju prijavu pošaljite na e-mail [email protected]