Konzum je pokrenuo pomoćnu uslugu Pokupi koja kupcima omogućuje da naručene proizvode sami preuzmu u prodavaonici, priopćili su.
Usluga predstavlja jedan od Konzumovih odgovora na povećano zanimanje za online kupnju koje je posljednjih tjedana dovelo do 10 puta veće potražnje i udvostručenja količine proizvoda u narudžbama u odnosu na redovno poslovanje.
Pomoćna usluga Pokupi od sada je dostupna u Zagrebu u prodavaonicama Super Konzuma u Stenjevcu, Gajnicama, Španskom, na Vrbanima, u Sarajevskoj ulici, Dankovečkoj ulici i Ulici grada Vukovara te na Kukuljanovu (Rijeka), u Splitu i Osijeku, a plan je, tvrde u tom trgovačkom lancu, uvesti je u veći broj prodavaonica u svim dijelovima Hrvatske.
Kupac najprije u online trgovini treba izabrati opciju Pokupi te potom odabrati proizvode, nakon čega slijedi odabir lokacije i vremena preuzimanja naručenih proizvoda te odluka o plaćanju online ili prilikom preuzimanja naručenih proizvoda. U dogovorenom vremenu kupac treba doći u odabranu prodavaonicu i na ulazu se javiti zaštitaru koji će ga odmah uputiti na info pult ili posebno označenu blagajnu gdje će pokazati e-mail s potvrdom narudžbe te bez čekanja preuzeti naručene proizvode.
Iz Konzuma ističu kako u korištenju opcije Pokupi postoje dodatne razlike u odnosu na opciju dostave, budući da je riječ o pomoćnoj usluzi usmjerenoj prvenstveno na podršku internetskoj trgovini. Stoga kupce mole za razumijevanje i spremnost na mogućnost da se cijene u određenoj mjeri razlikuju od onog što su naručili, s obzirom na to da se naručeni proizvodi naplaćuju na dan preuzimanja, a ne na dan kreiranja narudžbe kao kod regularne online kupnje. Uz to, valja imati na umu i da je asortiman dostupan putem usluge Pokupi uži od onog dostupnog kupcima koji odaberu opciju dostave na odabranu adresu.
Članak je u skraćenom izdanju prenesen s portala novac.hr