Korona radi umjesto nas – spašava nas od overturizma

Korona radi umjesto nas – spašava nas od overturizma

U ovoj krizi i gosti bi mogli izvući benefit, pogotovo domaći, koji će u ovoj godini, a možda i u sljedećoj, biti glavna ciljna skupina turističkog marketinga.

Nema sumnje da će ova pandemija snažno naštetiti turizmu na globalnoj razini, pa i Hrvatskoj, i da će u ovoj, a možda i sljedećoj godini biti puno gubitaka.

Istodobno, međutim, već sada je vidljivo da bi mogla dovesti do transformacije tržišta. Možda dobijemo priliku zaista iskusiti što znači održivi rast, pojam koji nam je dosad uglavnom zvučao kao floskula. 

Pojam overturizma nastao je kao posljedica neplanskog iznajmljivanja, u koje su se gladni zarade upuštali brojni poduzetnici i nekretninski mešetari.

Što želimo za pet godina?

Puno energije treba uložiti u osmišljavanje prave strategije za 2021. godinu. Već sada je jasno da zbog kolapsa koji čeka avioindustriju nećemo moći računati na daleka i aviotržišta, i stoga se u oglašavanju treba fokusirati na one koji u Hrvatsku stižu cestovnim putem.

Imamo sreću da nam Nijemci, Austrijanci, Slovenci odavno čine bazu turističkog prometa, no treba imati na umu da njihove vlade više nego ikad rade na tome da svoje turiste zadrže u zemlji, piše Poslovni dnevnik. Treba dobro razmisliti i kakve će mogućnosti za putovanja imati Talijani.

Opet, Španjolskoj i Italiji zbog teške zdravstvene situacije u ovoj krizi mogla bi pasti popularnost, što može otvoriti priliku za Hrvatsku, ako se nastavi ovaj naš povoljan trend borbe sa zarazom.

Također, sad je još jedna prilika da sjednemo i zamislimo kakav turizam želimo imat za pet godina, ali i što još osim turizma želimo i možemo razvijati. Da ne bude opet da su nam jaja u jednoj klimavoj košari, koju nam je danas prevrnuo virus, a sutra tko zna što drugo.


Izvor: Poslovni dnevnik

 

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Petak, 17.04.2020.