Sa 40.000 četvornih metara prodajnog prostora u Lesnini računaju kako će privući i kupce iz matične Slovenije.
U razdoblju nakon 2006. Lesnina je na hrvatskom tržištu pad prodaje zabilježila samo 2008.Za dva tjedna Lesnina na zagrebačkom Jankomiru (2. veljače) otvara svoj najveći prodajni objekt u cijeloj regiji površine 40.000 četvornih metara, investiciju vrijednu 40 milijuna eura u kojoj će biti otvoreno 200 novih radnih mjesta. "Hrvatsko tržište za Lesninu je postalo najvažnije tržište, promet u Hrvatskoj još prije koju godinu prerastao je promet koji tvrtka ostvaruje na slovenskom tržištu", obrazlaže motive za ovu investiciju direktor prodaje Matija Mandić te ističe: "Lesnina je niz godina lider u prodaji namještaja u Hrvatskoj, što je postigla prateći svjetske trendove i njegujući prilagodljivost hrvatskim kupcima i stanju na tržištu."
Stiže i Moebelix
Lesnina je od ljeta 2010. u vlasništvu druge najveće trgovačke mreže s pokućstvom na svijetu, austrijske grupacije XXXLutz, što je dodatno ojačalo poziciju kompanije na hrvatskom i regionalnom tržištu. Prodajni asortiman, podsjeća Mandić, s obzirom na nove nabavne uvjete preko XXXLutz grupacije, znatno je proširen. Stoga će, najavljuje, u novootvorenom centru biti prezentirano dosta novih brendova i dobavljača, ali i potpuno novi odjeli kupaonica te opreme za novorođenčad. Dodatna novost u sklopu Lesnine je, iznosi Mandić, i trgovina Moebelix koja će kupcima ponuditi najjeftiniji namještaj i prateću opremu. Prostor na kojem će se u Jankomiru predstaviti Moebelix bit će najveći ne samo u Hrvatskoj već i u globalnim okvirima XXXLutza, tvrde u Lesnini. Lesnina je na hrvatskom tržištu prisutna još od 1952. kada je prva trgovina otvorena u Zagrebu. U raznim anketama među potrošačima kotira kao jedan od najbolje prihvaćenih inozemnih brendova. Nakon raspada bivše zajedničke države prvi trgovački centar u Zagrebu, lociran na istočnom ulazu u metropolu, Lesnina je otvorila 2002. uloživši 23 milijuna eura u gradnju 33.000 kvadrata. Zagreb, procjenjuju u Lesnini, s okolicom drži gotovo 25 posto ukupne kupovne moći hrvatskog tržišta. To je bio motiv za otvaranjem još jednog centra, ovoga puta u zapadnom dijelu grada. Novi objekt ne samo da je provokativno smješten u susjedstvu najvećega tržišnog rivala, austrijske Kike, već se nalazi nadomak slovensko-hrvatskoj državnoj granici, što svjedoči da Lesnina cilja privući i kupce s matičnog tržišta. Lesnina, ističu u kompaniji, u svoj novi prodajni objekt namjerava privući sve slojeve kupaca, od najviše do najniže kupovne moći. Snažne investicijske ambicije Lesnina je za hrvatsko tržište najavila 2009. spominjući da će u gradnju novih kvadrata u Zagrebu, Zadru, Puli i Osijeku ukupno investirati oko 60 milijuna eura.
Zadar sljedeći
Nakon otvaranja centra u Zagrebu planovi se sele u Zadar gdje će u zoni Poličnik na 22.000 kvadrata graditi halu u kojoj će se smjestiti proizvodnja, distribucija, prodaja i skladište, a posao će naći 180 radnika. Otvaranje najavljuju do kraja 2013. godine. Što se financijskih rezultata tiče, dok tržište koči ekonomska kriza, u Lesnini planiraju zadržati razinu prodaje na postojećim kapacitetima te pridodati promete iz novootvorenih centara. Prema pisanju slovenskih medija, tvrtka Siringa, preko koje je vlasničke interese u Lesnini imala skupina menadžera i ljubljanska investicijska kuća Publikum, tvrtku je prodala pritisnuta obvezom vraćanja 99,26 milijuna eura kredita.
Rast prihoda - Samo jedan minus
U razdoblju nakon 2006. Lesnina je na hrvatskom tržištu pad prodaje zabilježila samo 2008. kada je promet u odnosu na godinu prije bio manji za 26 milijuna kuna. Prihod od prodaje 2006. iznosio je 421 milijun kuna, dok je 2010. zaključen sa 643 milijuna kuna. Najbolja godina u spomenutom razdoblju bila je 2009. godina kada je prihod na godišnjoj razini rastao 120 milijuna kuna.