Lidl ima novu strategiju kojom mijenja vlastiti asortiman proizvoda. U budućnosti će se smanjiti udio proizvoda životinjskog podrijetla, pišu njemački mediji. Koje promjene sada mogu očekivati potrošači?
Lidl ima novu strategiju kojom mijenja vlastiti asortiman proizvoda. U budućnosti će se smanjiti udio proizvoda životinjskog podrijetla, pišu njemački mediji. Koje promjene sada mogu očekivati potrošači?
Na policama supermarketa i diskonta u Njemačkoj sve je više vegetarijanskih i veganskih proizvoda. Ponuda namirnica bez mesa ili drugih životinjskih proizvoda sada je velika. Nude se različite alternative za mliječne proizvode, kao i za meso, piše Fenix-magazin.
Lidl sada želi promijeniti ponudu – te najavljuje smanjenje udjela proizvoda sa životinjskim bjelančevinama u svojoj ponudi.
Kako kažu iz Lidla ovo je korak “bez alternative”. Lidl na ovaj način želi učiniti nešto dobro za planetu, javljaju njemački mediji.
Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama.
Ovaj i slične članke pronađite na Poslovni.hr