Lukačević: Tehnologija omogućava sve, ali moramo imati viziju

Lukačević: Tehnologija omogućava sve, ali moramo imati viziju
Sve je više podataka, statistika, izvještaja, podataka o zaposlenicima i praćenju rada i radnog učinka, poslovnim procesima, zahtjeva za integraciju i konsolidaciju podataka, obračuna plaća… Ako možda i slušatelji nisu čuli za SD Worx, vjerujem da su čuli za HRNet, poslovni softver za upravljanje ljudskim potencijalima, koji je već više od 20 godina poznat na širem području regije, a koji je zadnje dvije godine u vlasništvu SD Worxa. Pomažemo kompanijama da korištenjem programa budu efikasnije, da im softver služi kao alat kako bi zaposlenici, ne samo bili zadovoljni, već i ostvarivali postavljene zadatke, pomoću analitike u stvarnom vremenu, istaknula je u razgovoru za PoslovniFM Jasmina Lukačević, glavna direktorica SD Worx Croatia.

HRnet softver je u potpunosti nastao kao inovativan, hrvatski proizvod, specijalizacijom usmjeren prema ljudskim potencijalima. Sredinom godine 2022. SD Worx akvizira vlasnika softvera, tvrtku HRPro, i HRnet nastavlja djelovati u sklopu kompanije sa tradicijom dužom od 75 godina koja ostvaruje milijardu eura godišnjeg prihoda i zapošljava više od 7.000 ljudi u 26 ureda, pokrivajući više od 150 zemalja.

Time je nastavljen rast i razvoj – ostvarili smo rast veći od 40 % u zadnjih gotovo dvije godine, što je zaista zanimljiva brojka i po broju ljudi, i po klijentima, istaknula je u razgovoru sa Tanjom Pureta, urednicom podcasta Psihologija uspjeha Lukačević. Dodaje da HRnet koristi više od 250.000 zaposlenih u više od 130 kompanija u 16 europskih zemalja. Posebno izdvaja podatak da je većina zaposlenika HRPRO-a nastavila rad u novoj tvrtki te da je preuzimanje osiguralo i nove investicije od dva milijuna eura upravo u HRNet softver. Cjelovit i vrlo analitičan razgovor poslušajte u streamu prvog poslovnog radija PoslovniFM, na podcast platformama Mixcloud i Spotify (u nastavku izravno linkovi) ili preuzmite za kasnije slušanje, kad god želite.

HRNet je sada migrirao u cloud rješenje, sa svim funkcionalnostima uz praćenje svih sigurnosnih i zaštitnih mehanizama, kazala je Lukačević.

Na upit urednice pokriva li se time i želja kompanija da time riješe i svoju digitalnu transformaciju, Lukačević odgovara da je puno toga u igri te da digitalno rješenje nije samo pitanje HR procesa, kao iznimno važnog segmenta poslovanja svake kompanije.

Danas više ne pričamo o digitalizaciji jer su ljudi danas digitalno pismeni i privatno. No, sve to traži digitalnu obuku i usmjerenje, kazala je Lukačević prisjetivši se u razgovoru i početaka karijere te spoznaja kako stvarati tim, šta je dinamika tima, kako ljudi surađuju, što ih zapravo motivira da se razvijaju, kako napraviti dobre talent menadžment procese i ulagati u edukaciju.

poslovni.FM

poslovni.FM

Nastao kao izraz želje da se dobre priče i događanja, kao i uspjesi poduzetnika predstave širom krugu ljudi, posebno i zato što u današnjim mainstream medijima gospodarstvo i poduzetništvo ne dobivaju količinu prostora koja bi bila u skladu s njihovom snagom i značenjem, na hrvatskom medijskom tržištu pokrenut je PRVI POSLOVNI RADIO koji će sve svoje aktivnosti usmjeravati i provoditi pod brendom poslovniFM.

W: poslovnifm.com

Ponedjeljak, 08.04.2024. / Autorica: Tanja Pureta Foto: Darko Buković