Otkako je prije tri godine u Hrvatskoj počela proizvoditi LED televizore M SAN grupa je sa svojim brendom Vivax tržišni udio udvostručila na 15 posto te se popela među tri najprodavanije brenda televizora na domaćem tržištu.
Prethodno je Vivax proizvodio televizor u svojim tvornicama u Kini.
Vladimir Brkljača voditelj Vivax odjela M SAN grupe kaže da su proizvodnju televizora odlučili u cijelosti preseliti u Hrvatsku. "Više ništa od televizora na proizvodimo u Kini, jer se otkako smo ušli u EU pokazalo isplativije to raditi ovdje u Zagrebu", kaže Brkljača. Kompanija je krajem prošlog tjedna otvorila novi pogon za proizvodnju LED televizora koji može novi LED TV proizvesti za manje od dvije minute. Ukupan kapacitet nove tvornice je 180 tisuća televizora godišnje.
Brkljača
Mi testiramo baš svaki televizor prije nego ga isporučimo na tržište.
Novi pogon, u koji je M SAN uložio 4,48 milijuna kuna, prostire se na 1200 kvadrata, u jednoj smjeni u punom kapacitetu zapošljava 50 radnika, robotiziran je, ima čistu sobu i četiri trake na kojima se televizori testiraju prije nego krenu u isporuku.
"Mi testiramo baš svaki naš televizor prije nego ga isporučimo na tržište, a to se, osim što je dobro za korisnika, dobro i za proizvodnju, jer je ukupan trošak manji s obzirom da se brinemo da na tržište ne izađe niti jedan televizor greškom", kaže Brkljača.
Katarina Halar, product manađer Vivax televizora kaže da su u posljednje tri godine povečali raspon proizvodnje na televizore od 22 do 48 inča. Sada im je plan proizvesti televizore dijagonala od 55 i 65 inča.
"Vivax će kroz mjesec dana predstaviti i prvi hrvatski pametni televizor dijagonala od 32 i 42 inča, a u razvoju je i prvi hrvatski ultra HD pametni televizor", kaže Halar. Pametni TV pogonit će Android i na njemu će se moći raditi sve što i na mobitelu.
Ostatak vijesti pročitajte na portalu poslovni.hr