Hrvatski mali hotelijeri, članovi Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela (OMH), spremno su dočekali ovogodišnju turističku sezonu, ali s nešto smanjenim očekivanjima u odnosu na prošlu godinu, te vjeruju da će i njihovom poslovanju kao i drugima u hrvatskom turizmu u ovoj kriznoj godini pomoći najavljeno rasterećenje od parafiskalnih naknada.
Navodi se u današnjem dopisu te Udruge, iz koje ističu i da podržavaju akcijski plan Ministarstva turizma, ukupne antirecesijske mjere te one koje se odnose na smanjenje i reguliranje naknade za ZAMP, HRT i druge.
Naglasivši da razumiju i poštuju autorska prava mali hotelijeri smatraju i da je smanjivanje naknada kao antirecesijska mjera usklađena sa trenutnim stanjem u hrvatskom i svjetskom turizmu.
Vjeruju i da će antirecesijske mjere pomoći obiteljskom hotelijerstvu da lakše prebrodi krizu te održi likvidnost i konkurentnost.
"Svi se moramo prilagoditi ekonomskim prilikama koje su drastične, krizne i nimalo jednostavne te se nadamo da će hrvatski glazbenici to shvatiti kao i to da smanjenje tereta hotelijerima financijskih davanja za autorska prava nije uzimanje njihovog novca već samo reguliranje naplate korištenih usluga", stoji u dopisu malih hotelijera.
Vjerujući da će smanjivanje naknada omogućiti, kako kažu, gotovo iščezlu organizaciju zabavno glazbenih večeri u hotelima, napominju da bi to donijelo više novca i autorima za autorska prava, i lokalnim glazbenicima-izvođačima više posla, turistima bolju zabavu, a destinacijama bogatiji turistički proizvod.
U vezi ove sezone kažu da mali hotelijeri za sada nisu značajnije mijenjali cijene u odnosu na prošlu godinu, ali za istu cijenu daju više usluga.
Trenutni booking im je sličan ili nešto manji nego lani u ovo doba, ovisno o destinacijama, a najave za svibanj i lipanj govore da zabrinutosti ima, ali ne pretjerane. Dodaju i da su spremni za last minute akcije.
U članstvu Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela je oko 200 hotela, pansiona, agro domaćinstava i drugi.
Mali hoteli spremni za sezonu i podržavaju Akcijski plan
Tagovi: turistička sezona, turizam
Utorak, 28.04.2009. / Hina