Bliži nam se još jedan dugoočekivani Marketing Summit Zagreb! 29. veljače 2024. u Polivalentnoj dvorani Kraš Auditoriuma u Zagrebu (Ravnice 48), čak trinaest velikih domaćih i međunarodnih marketinških stručnjaka održat će svoja predavanja o aktualnim FMCG marketing trendovima.
Ovogodišnja konferencija održava se pod sloganom Stay ahead of the game, a teme su trendsetting, originalnost i efikasnost.
Da biste bili korak ispred trendova u marketingu, ključno je redovito pratiti industrijske novitete, analizirati podatke o potrošačima i brzo prilagoditi strategije. Aktivno sudjelovanje u stručnim događanjima, istraživanje novih tehnologija i pažljivo praćenje ponašanja ciljane publike pomoći će vam anticipirati buduće trendove i prilagoditi svoje marketinške kampanje sukladno tome. Važno je usvajati inovacije i biti spremni eksperimentirati kako biste ostali relevantni i privukli pažnju svoje publike. Oni koji su uvijek korak ispred, postaju trendsetteri.
Očekuju vas velika imena iz područja marketinga: Jenni Romaniuk, Key Note Speaker, profesorica na Ehrenberg-Bass Institutu te autorica nekoliko knjiga o marketingu i brendovima, između ostalih How brands grow i Better brand health. Iz SAD-a nam dolazi Vesna Matijević, direktorica Consumer Insights u tvrtki Ferrero, zatim Bojan Radlović, Chief Digital Officer Fortenova grupe i predsjednik Uprave MultiPlusCarda, Andrej Tonković, direktor marketinga u agenciji Arbona, Martin Koprek, Media director u agenciji Ascanius Media te Daria Nemčonok, direktorica tvrtke LeverUp i Aleksandar Kaszewski, Enterprise Account Executive za Salesforce.
O Marketinškom duelu Philip Kotler vs Byron Sharp razgovarat će Saša Ćirić, Marketing i R&D Director tvrtke Neoplanta i Predrag Ćirović, Managing Director u GfK Srbija.
Kristijan Matošević, Marketing Consultant u Abnormal Agency na okruglom stolu će razgovarati o marketinškim izazovima s kojima se proizvođači svakodnevno susreću. Gosti panela su Nikša Farac, direktor marketinka u Krašu, Gašpar Novak, direktor Sektora marketinga i razvoja u tvrtki Zvijezda Plus te Dino Martinović, direktor marketinga, Stanić Beverages Group.
Marketing Summit je središnje godišnje regionalno događanje za stručnjake koji se bave marketingom u tvrtkama i institucijama, a namijenjen je svima koji žele postići veći uspjeh i rast sa svojim brendom, ali i onima koji imaju osobnu motivaciju za uspjeh u području FMCG marketinga. Misija Marketing Summita je da u jednom danu pokaže najbolje, najaktualnije i najefektnije primjere i strategije u domeni FMCG marketinga i predstavi najnovije marketinške pristupe u Hrvatskoj, regiji i svijetu.
Sve o kotizacijama i prijavama, kao i ovogodišnjim govornicima i programu, možete saznati na web stranici Marketing Summita.
Vidimo se!