Mate Rimac potaknuo interes Korejaca, žele inovacijski centar u Zagrebu

Mate Rimac potaknuo interes Korejaca, žele inovacijski centar u Zagrebu

U Seulu je održan prvi sastanak Korejsko-hrvatskog poslovnog kluba koji je već privukao desetak tamošnjih poslovnih ljudi

Hrvatska je za Koreju već godinama zanimljiva kao turistička destinacija, nezaobilazna za njezine građane koji su posjećivali Europu, no sada se javlja i nov interes – za gospodarsku suradnju.

“Okidač” je bilo otkriće korejskih automobilskih divova Hyundaija i Kia Motorsa o tehnološkim iskoracima Mate Rimca. Njihov ulazak u vlasničku strukturu njegovih Rimac Automobila izazvao je pažnju i drugih poslovnih ljudi u Koreji, pa je, unatoč zastojima zbog pandemije koronavirusa, hrvatsko veleposlanstvo u Seulu aktiviralo gospodarsku diplomaciju kako bi se šire otvorilo vrata za suradnju i njihove projekte u Hrvatskoj.

Veleposlanik u Južnoj Koreji Damir Kušen inicirao je, naime, osnivanje Korejsko-hrvatskog poslovnog kluba, koji je prije tjedan dana održao prvi sastanak, na kojemu je za v.d. predsjednika izabran Chris Lee.

Riječ je o čelniku kompanije Seojin, specijalizirane za inženjering, strojarstvo i građevinarstvo. Veleposlanik Kušen kaže kako je Poslovni klub pokrenut s namjerom okupljanja korejskih tvrtki koje pokazuju interes za poslovanje sa Hrvatskom, kako bi se formiranjem jedne poslovne platforme omogućio efikasniji protok relevantnih informacija koje bi ih mogle zanimati i koje preciznije objašnjavaju investicijski potencijal, zakonsku regulativu i mogućnosti poslovanja u Hrvatskoj i EU.

Kušen vjeruje da će se tako potaknuti veći interes za konkretniju suradnju, a u startnoj fazi, koja se odvija u uvjetima strogih epidemioloških mjera, okupio je desetak tamošnjih poslovnih ljudi koji imaju interes za Hrvatsku.

Uz poticanje korejskih investicija intencija je i osnivanje Korejskog inovacijskog poslovnog centra u Hrvatskoj. Logika tog cilja je da Hrvatska postane svojevrstan hub za korejske poslovne i R&D inicijative.

Do sada je, osim investicije u Rimca, zabilježeno i ulaganje u korejanske restorane u Zagrebu i Hostel Love Croatia, namijenjen korejskim turistima, kojima je Hrvatska prije koronavirusa postala zanimljiva, a godišnje ju je posjećivalo njih pola milijuna.

Jedna od ovogodišnjih poslovnih vijesti u odnosima s Korejom je i nedavna odluka hrvatskog DOK-ING-a da u Koreji otvori podružnicu. Korejskom gospodarstvu kratkotrajna recesija izazvana koronakrizom ne bi trebala nanijeti veće štete.

Članak je u skraćenom izdanju prenesen s portala poslovni.hr

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Ponedjeljak, 21.12.2020. / www.poslovni.hr