METRO Grupa je u prvom kvartalu poslovne godine 2015./16.* prema preliminarnim podacima ostvarila "like-for-like" prodaju na razini prethodne poslovne godine (+0,1%). METRO Cash & Carry i Media-Saturn zabilježili su održiv pozitivan rast "like-for-like" prodaje.
"Rast prodaje METRO Cash & Carryja i Media-Saturna nastavio se i u poslovnoj godini 2015./16. Unatoč izazovnom okruženju, zahvaljujući nizu mjera koje su uvedene u prodajne linije, uvjereni smo u pozitivan rast u poslovnoj godini 2015./16. I dalje se držimo naše izvorne prognoze“, rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.
U prvom kvartalu poslovne godine 2015./16., METRO Cash & Carry na razini Grupe ostvario je rast "like-for-like" prodaje za 0,2%, zabilježivši pozitivan rast deseti kvartal zaredom. Dostava METRO Cash & Carryja i dalje je uspješna te je ostvaren rast udjela dostave u cjelokupnoj prodaji. Media-Saturn u prvom kvartalu ostvario je rast "like-for like" prodaje za 0,4%, dok su Real hipermarketi zabilježili pad "like-for-like" prodaje od 1,6%.
METRO Grupa uspješno je zaključila prodaju Cash & Carry poslovanja u Vijetnamu krajem 2015. godine. Prodaja je imala pozitivan utjecaj na EBIT u iznosu višem od 400 milijuna eura koji će biti uključen u poslovnu godinu 2015./16. što će se pozitivno odraziti na prodajne rezultate.
U prvom kvartalu poslovne godine 2015./16., METRO Grupa je u osam zemalja otvorila ukupno 11 novih dućana: pet METRO Cash & Carry i šest Media-Saturn dućana, dok je zbog prodaje poslovanja u Vijetnamu ukupan broj METRO Cash & Carry dućana umanjen za 19. U poslovnoj godini 2015./16. METRO Grupa predviđa blagi rast "like-for- like" prodaje koji će pratiti objavljeni godišnji rast od 1,5%. Posebno se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.
METRO Cash & Carry zapošljava na području cijele Hrvatske. Provjerite uvjete i prijavite se!
Vijest je preuzeta s portala poslovni.hr