PetChat je platforma koja omogućuje vlasnicima kućnih ljubimaca da putem online video poziva komuniciraju s licenciranim veterinarima.
Konkretno, korisnici na našoj web stranici odaberu veterinara s kojim žele razgovarati, na temelju njihovih specijalizacija i radnog iskustva, te uplate iznos za konzultaciju. Nakon toga dobiju e-mailom link te se spajaju s veterinarom video pozivom, nakon čega dobiju rezime razgovora i podsjetnik na korake koje trebaju poduzeti, istaknuo je za PoslovniFM Marino Miletović, suosnivač tvrtke PetChat. Dodaje da je platforma trenutno u fazi razvoja.
– Na platformu pokušavamo prvo privući korisnike, a zatim veterinarske stručnjake, što je istodobno najveći izazov na kojem ustrajno radimo, istaknuo je Miletović u razgovoru za podcast Pametna Hrvatska, kojeg uređuje i vodi Boris Živković.
– Platforma rješava manje hitne probleme koji ne zahtijevaju posjetu veterinaru, već su vlasnici zabrinuti za svoje ljubimce i žele biti sigurni da čine sve kako bi im osigurali najbolji život. To smanjuje stres i olakšava pristup veterinarskim savjetima, pojašnjava Miletović. Takva usluga već postoji u drugim zemljama i osnivači vjeruju da je to odlična prilika za hrvatsko tržište i regiju.
– Trenutačno su dostupne usluge 4-5 veterinara i jedne klinike, a već je 150 korisnika, s ponosom ističe Miletović dodajući da je princip naplate utvrđen u dijelu koji ide veterinaru, a koliki postotak ostaje njima kao providerima usluge. Dodaje i da se sve više pet friendly firmi počinje zanimati za projekt te kroz suradnju s nama omogućuju svojim zaposlenicima kontakt s veterinarima u PetChet sustavu. Iznosi i podatak da svaki zaposlenik prosječno godišnje izostane 2-3 danas s posla upravo zbog problema s ljubimcem. Tako da s našom platformom omogućujemo zaposlenicima da brzo konzultiraju veterinara, što firme koriste kao dodatan benefit za svoje zaposlenike. Cjelovit i vrlo analitičan razgovor poslušajte u streamu prvog poslovnog radija PoslovniFM, na podcast platformama Mixcloud i Spotify (u nastavku izravno linkovi) ili preuzmite za kasnije slušanje, kad god želite.
– Priča o PetChat platformi počela je kada je kolega imao problema sa svojim psom, a imao je i prijateljicu koja je veterinarka. U nekoliko navrata riješili su probleme koji su mučili psa putem telefonskih konzultacija, umjesto odlaska veterinaru. To nas je potaklo da istražimo mogućnost pružanja usluge konzultacija s veterinarima putem interneta. Primijetili smo da je velik broj poziva dolazio upravo s otoka, gdje je teže doći do veterinarske pomoći. Odlučili smo se posvetiti poduzetništvu i razviti vlastitu platformu, napuštajući fakultete kako bi se posvetili ovom projektu. Trenutno se financiramo sami, bez ulaganja investitora, te se trudimo zadržati ravnotežu između poslovnih obveza i osobnih potreba. U tvrtki trenutno rade samo dvoje ljudi, s još jednom studenticom koja pomaže povremeno.
– Što se tiče planova, otvoreni smo za promjene i prilagodbe kako bi se što bolje prilagodili promjenama na tržištu. Trenutno razmatramo fokusiranje na suradnju s kompanijama kako bi proširili svoj doseg i pružili dodatnu vrijednost svojim korisnicima. Imamo planove za daljnji razvoj platforme, uključujući dodavanje novih usluga i proizvoda putem partnerstava s drugim tvrtkama. Sve ideje su trenutno u fazi razmatranja, dok se primarno fokusiramo na stabilizaciju i rast same platforme, zaključio je Marino Miletović.
Na upit odgovora kako pokrivaju uslugom male životinje – pse, mačke, ptice, gmazove, ovisno o specijalizaciji svakog veterinara s kojim surađuju.