Darko Lorencin, HTZ - Turizam u Hrvatskoj

Ministar turizma: Moramo produljiti turističku sezonu

Ministar turizma Darko Lorencin ustvrdio je kako je potreba za promjenama u turizmu, odnosno u njegovoj strukturi i infrastrukturi neminovna, što će rezultirati drugačijem percipciranju turizma kao iznimno važnog sektora u hrvatskom gospodarstvu…

Lorencin je dodao kako u turistički proizvod treba implementirati aktivnosti poput sportskih i kulturnih događanja koje će privući goste tijekom svih 12 mjeseci.

“Poznato je da se zalažem za bolju razinu ponude i proizvoda koja će Hrvatskoj omogućiti produljenje turističke sezone”, rekao je Lorencin sudjelujući na panel diskusiji na temu If You haven’t Been to Croatia, You’re F***ing Idiot u sklopu 6. Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog okupljanja komunikacijske industrije.

“Hrvatska mora ciljati na turizam koji ima izdignutu kvalitetu i koji će biti integriran u ekonomiju kako bi i sami građani imali koristi od toga. Turizam je biznis. Mi želimo masovni i kvalitetni turizam s više proizvoda, gdje će financijski efekti biti još veći”, poručio je Lorencin.

Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić izrazila je zadovoljstvo rezultatima dosadašnjeg dijela turističke sezone istaknuvši kako porast od 5% više dolazaka i 3% više noćenja govori o uspješnosti sezone. “Pred nama je istraživanje tržišta i izrada novog strateškog marketing plana koji će definirati našu strategiju tržišta, marketinga i komunikacije u idućih pet godina”, najavila je Matešić. Dodala je kako će se upravo temeljem tog istraživanja tržišta definirati i budući marketinški planovi za promotivnu strategiju.

Na kritiku slavnog američkog TV producenta hrvatskog podrijetla Petera Radovicha, koji je sudjelovao u diskusiji, da je Hrvatska marketinški premalo prisutna na američkom tržištu, Matešić je istaknula kako HTZ svoj marketinški plan radi u skladu s mogućnostima i budžetom. HTZ je aktivna na američkom tržištu već dugi niz godina i usmjerena je na suradnju s tamošnjim touroperatorima, agencijama i medijima koji nas nerijetko svrstavaju u jednu od top svjetskih destinacija, rekla je Matešić dodavši kako marketinški budžet HTZ-a za 18 tržišta iznosi oko 15 milijuna eura.

Nedjelja, 22.09.2013. / poslovnipuls.com