Miranda Mladin nova je direktorica marketinga u Studencu, a njen dolazak dodatno je ojačao i potvrdio položaj Studenca kao jednog od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanca s najvećom prodajnom mrežom.
Miranda je gotovo dva desetljeća provela na vodećim marketinškim pozicijama u globalnim i multinacionalnim FMCG kompanijama, a u tim Studenca došla je s pozicije izvršne direktorice za centralni marketing i inovacije u Atlantic grupi gdje je unaprijedila brojne marketinške aspekte poslovanja.
„Studenac je trenutno jedna od najbrže rastućih kompanija u Hrvatskoj, a istovremeno prolazi i kroz značajnu transformaciju i digitalizaciju poslovanja. Sretna sam što imam priliku biti dio tima u tako dinamičnom razdoblju te podržati poslovni razvoj i rezultate. U svojim aktivnostima ostajemo orijentirani na kupce i njihovo iskustvo, a posebno smo usmjereni i na jačanje našeg brenda i odnosa, ali i društveno odgovornih projekta, uključujući nova područja preuzetih lanaca i Zagreb . U Studencu me dočekao odličan tim kolega i radujem se svim novim projektima pred nama“, izjavila je Miranda Mladin, direktorica marketinga u Studencu.
Miranda Mladin imat će ključnu ulogu u daljnjem vođenju, razvoju i implementaciji strateških komunikacija kompanije.