Revuto, sustav za upravljanje pretplatama i kontrolu nad njima, namjerava prikupiti gotovo 3.5 milijuna dolara pomoću NFT-ova Netflixa i Spotifyja. Uz sredstva za daljnji razvoj, tvrtka pomoću deset tisuća jedinstvenih NFT-ova koliko ih koristi u ovoj akciji, dobiva i nove korisnike.
„NFT-ovi omogućuju doživotno korištenje dvije najpopularnije pretplate: Netflixa i Spotifyja. Sustav funkcionira tako da platite 'flat fee', u ovom slučaju 349 dolara, a mi svaki mjesec kroz sustav Revuto iznosom koji je potreban, punimo Vašu virtualnu debitnu karticu namijenjenu Netflixu ili Spotifyju. Na taj način uživate u njihovu doživotnom korištenju. NFT sustav funkcionira tako da kada meni dosadi npr. Netflix, mogu ga prepustiti u Vaš novčanik pomoću aplikacije Revuto. Revuto tada počinje 'papati' Vašu virtualnu karticu za Netflix. Prenosiv je i jednostavan za korištenje“, kazala je suosnivačica Revuta Josipa Majić Predin u emisiji Poduzetnički mindset.
Pojasnila je da je inovativnost u marketingu nužna jer da digitalne kampanje više ne ostvaraju željene ciljeve.
„Tržište je zasićeno. Ljudi nemaju potrebu za novim uslugama. Da biste došli do novih korisnika, morate isprobavati sve 'growth hackove' koji postoje i vidjeti što pali. Ono što kod ovakvih kampanja pali, jest da vas prenesu mnogi svjetski mediji, blogeri i influenceri. Na taj način širimo poruku o Revutu. Da bismo došli do novih korisnika, trebamo biti kreativni, inovativni i hrabri“, rekla je Josipa Majić Predin.
Tržište pretplata ubrzano se širi i više nije rezervirano za digitalne usluge.
„Tvrtke koje sada imaju pretplatnički model, postižu bolju evaluaciju. Sve tvrtke, i privatne i javne, i one koje bi trebale i one koje ne bi, prelaze na pretplatnički model. Možemo se kladiti da će u jednom trenu krajnji potrošač reći: 'Ovo nije dobar 'setup' za nas potrošače jer plaćamo milijardu stvari, a nismo vlasnici ničega. Mlađe demografije, tj. milenijalci i generacija Z, nemaju kapital koji su imale prethodne generacije. Ne mogu lako kupiti stan ili automobil. Njima model pretplata omogućuje sve bez da su vlasnici ičega“, pojasnila je Josipa Majić Predin.
Revuto sustavno radi na svojem razvoju. Njegovi osnivači smatraju kako su tvrtki za dugoročnu održivost potrebne hladna glava i bijela knjiga.
„Želimo akvizirati nove korisnike, držati se održivog modela i ići prema tome da obuhvatimo ono što zovemo ekonomijom pretplata. Ovo nam ljeto izlaze dva ključna 'featurea' – virtualna debitna kartica i 'password sharing'. Korisnicima želimo omogućiti da kontroliraju sezonalnost pretplata. Oni svaki mjesec mogu odobriti ili blokirati naplatu Netflixa. Također korisnicima želimo omogućiti da monetiziraju neiskorištene pretplate. Javna je tajna da dobar dio pretplatničkih servisa ima tzv. zombie pretplatnike. To su ljudi s razvijenih tržišta koji su za plaćanje predautorizirali karticu na kojoj uvijek ima sredstava, a koji su na to zaboravili ili koji samo nekoliko puta godišnje pogledaju nešto na tom servisu. Takvih je pretplatnika oko 10 posto“, objasnila je Josipa Majić Predin jedan od razloga zašto je nužno upravljati pretplatama.
Kaže da za nekoliko godina Revuto vidi kao glavnog igrača u ekonomiji pretplata. Na tom će putu tvrtka razvijati dvije vrste usluga – jedne namijenjene onima koji se služe kriptovalutama, te druge za „nekripto“ korisnike.
Voditelj emisije Poduzetnički mindset medijske platforme Poduzetnik koja se premijerno prikazuje na portalu Novac.hr Jutarnjeg lista, je Saša Cvetojević, a urednica emisije Dunja Trojan.