Što nam zapravo donosi budućnost novoga tehnološkog pokreta? Veliki festival tržišnih komunikacija ponudit će korisne uvide – i to ni više ni manje nego iz perspektive utjecajnog i revolucionarnog adidasa.
„Web3 nije marketinški pokret, nego novi, otvoreni i demokratični način poslovanja“, poručuje stručnjakinja za nove tehnologije Erika Wykes-Sneyd, koja će uskoro stati na glavnu pozornicu Dana komunikacija, na kojima će se od 20. do 23. travnja u rovinjskom hotelu Lone već tradicionalno okupiti cijenjena zajednica stručnjaka za marketing, kreativnost, digital i tržišno komuniciranje.
Nakon što je napustila karijeru u tech industriji, gamingu i oglašavanju, ova je buntovna optimistica svoju svrhu pronašla kao globalna potpredsjednica adidas /// studija, koji sama naziva web3 produžetkom brenda, a svojim djelovanjem povezuje dizajn, strateško razmišljanje i organizacijske strategije za lakše praćenje tehnoloških napredaka. Zaslužna je za njihov inovativni The New Age of Originality, novi pristup privlačenju raznolikih generacija proizvodima, iskustvima i uslugama. „Organizacije ne postoje; postoje samo ljudi okupljeni oko ideja – naša nas originalnost povezuje s našim identitetom, strastima, brendovima, ali i s drugim ljudima.“
Snaga web3 pokreta leži upravo u činjenici da se temelji primarno na trenutnim, ali i budućim očekivanjima zajednice koja se okuplja oko brenda, tvrdi Wykes-Sneyd, čime on u prvi plan stavlja svrhu brenda. U svojem predavanju Understanding the Web3 Revolution: From NGMU to WAGMI istaknut će kako je blockchain tehnologija dovela do promjena u odnosu potrošača, brendova i kreatora zbog usmjerenosti na drugačije vrijednosti. Od not gonna make it pa sve do trijumfalnog we’re all gonna makeit, sudionici festivala dobit će priliku saznati kako svoje kupce transformirati u sudionike dijaloga – te naposljetku vjerne prijatelje brenda.
Objavljen je nestrpljivo iščekivani raspored Dana komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodećeg futurista za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, te globalnog kreativnog direktora Ogilvya; Oprine IT djevojke i autorice bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, potpredsjednice brend komunikacija adidasa Erike Wykes-Sneyd; te mischief-makera – virtuoza strategije Roba Campbella, nema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.
Prijave za sudjelovanje na jednom od najboljih svjetskih evenata prema dvostrukoj nominaciji britanskoga Association Excellence Awardsa moguće su na službenim stranicama festivala.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.