Najveća svjetska pizza kompanija ovog proljeća otvara prvu poslovnicu u Hrvatskoj

Najveća svjetska pizza kompanija ovog proljeća otvara prvu poslovnicu u Hrvatskoj

Hrvati vole pizzu, naše tržište ima potencijala, kaže Mihael Sviben iz tvrtke All about pizza koja ovaj brend dovodi najprije u Zagreb.

Domino’s Pizza, koja slovi kao najveća svjetska pizza kompanija, ovog proljeća otvara prvu poslovnicu u Hrvatskoj. Za dolazak lidera u dostavi pizza s više od 16.300 poslovnica u više od 85 zemalja zaslužna je tvrtka All about pizza, tj. Mihael Sviben i njegov poslovni partner Nils David Gornall.

“U ovu priču krenuli smo prije nešto više od godinu dana, a surađujemo s investitorom koji već ima poslovnice Domino’s Pizze u Japanu, Njemačkoj, Novom Zelandu i Australiji. Upoznao sam ga na katamaranu i kroz razgovor shvatio da je jedna od vodećih osoba u kompaniji Domino’s Pizza. Premda sam završio strojarstvo, oduvijek sam se želio upustiti u drugačiju poduzetničku priču, a naše tržište ima veliki potencijal. Iako već imamo jake igrače i kvalitetu, Hrvati vole pizzu, a mi nudimo američki stil pizze koji je potpuno drugačiji od svega trenutačno dostupnog na našem tržištu”, otkrio je Sviben za Poslovni dnevnik.

Otvorenje prve poslovnice u Ulici Kneza Mislava preko puta hotela Sheraton u Zagrebu očekuje se u travnju ili svibnju, a prva posebnost koju Sviben ističe jest da će se pizze pripremati na licu mjesta, ispred kupaca će se mijesiti tijesto i slagati sastojci.

Kako tvrdi, ključ uspjeha Domino’s Pizze osim kvalitete je i brzina dostave koja će biti maksimalno 30 minuta. “Lokacija se preuređuje i u planu nam je do kraja godine otvoriti još jednu te nastaviti širenje po Hrvatskoj. Na Kosovu u Prištini gdje imaju šest pizzerija sam je prvi put probao i oduševio se.

Većinu sastojaka nabavljamo od stranih dobavljača jer je Domino’s vrlo rigorozan oko kvalitete i zahtjeva certifikata, no vjerujemo da će se na trenutačnoj listi na kojoj je nekoliko domaćih dobavljača, uskoro naći još njih. U cilju nam je aktivirati hrvatsko gospodarstvo i proizvođače koji nude kvalitetu i nema razloga zašto ne bismo imali brašno ili povrće iz, primjerice Slavonije”, kaže Sviben.

Što se tiče zaposlenika, trenutačno traže četiri voditelja poslovnice, a za ostatak tima u planu im je zaposliti studente kojima će, kaže, ponuditi dobre satnice. “Želimo da 70-80 posto naših zaposlenika budu studenti koji će kod nas brzo moći napredovati”, poručuje Sviben.

Ovu i slične vijesti pronađite na poslovni.hr

Srijeda, 12.02.2020. / Marta Duić, poslovni.hr