Nakon kampa, obiteljskog hotela i vinarije, obitelj Mikulić s Pelješca ove je sezone glampingom obogatila turističku ponudu.
Pelješka obitelj Mikulić u ovu je turističku sezonu kročila s novitetom u ponudi - glampingom. Uz njihov kamp i boutique vinariju u Mokalu i hotel Adriatic u Orebiću, to ulaganje bio je logičan korak.
"Od klasičnih šatora, prebacili smo se na mega luksuzne i mislim da nismo pogriješili. Ovo je jedinstvena ponuda ne samo u županiji, nego u cijeloj regiji", pohvalio se Antonio Mikulić. Mikulić objašnjava kako njihov hotel Adriatic jedini na Pelješcu radi 365 dana u godini, a nekada je bio župna crkva, potom škola, pa trgovina i stambena zgrada. Napominje kako ni jedna od šest soba nije ista, a zahvaljujući dizajnu podsjećaju na stare jedrenjake po kojima su dobile imena Stipan, Paulina, Isac, Jacob, Mimbelli, Pelag. U stilu luksuznog brodskog salona uređen je i a la carte restoran Stari kapetan čija je terasa replika je jedrenjaka iz 17. stoljeća.
Slijedi djedove stope
"Naša boutique vinarija nadogradnja je na ponudu obiteljskog hotela i kampa i na taj dio poslovanja odlazi oko 25 posto. S obzirom na to da živimo u Orebiću, turističkom središtu Pelješca, tržište nam je na kućnom pragu i gotovo nema gosta koji posjeti našu vinariju, a da ne kupi maslinovo ulje ili vino obiteljskog brenda. Iako prodamo gotovo sve što proizvedemo, tijekom godine nastupamo na sajmovima, organiziramo prezentacije i šaljemo vina na ocjenjivanje", kaže Mikulić.
Obitelj je to koja je oduvijek njegovala vinograde i proizvodila vino. Kako kaže Mikulić, još je djed Josip radio vrhunske Postupe, plavce koji se njeguju u obiteljskim vinogradima na poznatom pelješkom položaju Postup te njemu u čast vino i nosi ime Don Josip. "Kao mali sam išao s djedom u vinograd i u podrum te sam se nakon završenog fakulteta u Zagrebu odlučio vratiti na Pelješac i posvetiti se poslu kojeg najviše volim. Ozbiljno smo se počeli baviti proizvodnjom vina 2014. godine, kada smo vinariju opremili suvremenom tehnologijom i opremom.
Budući da su gosti obiteljskog hotela sjajno reagirali na prve butelje vina, u ožujku prošle godine odlučili smo na padinama Postupa otvoriti našu boutique vinariju u sklopu koje radimo i degustacije i u kojoj nastojimo ispričati priču o ljepoti poluotoka, pelješkom težaku i vrhunskim vinima", objašnjava Mikulić. Godišnje proizvode oko 15 000 butelja plavca malog i oko šest tisuća pošipa.
Cijeli članak dostupan na: poslovni.hr