U Bouxtie uložio i Sir Richard Branson, a klijenti su mu Amazon, Gamestop, Best Buy, REI i Macy's.
Nakon pet godina iščekivanja hrvatskog Skypea, domaćeg startupa koji bi trebao hrvatskoj tehno-poduzetničkoj sceni donijeti sve ono što je Estoniji donio Skype, učinivši je planetarno popularnom startup destinacijom, korak do tog uspjeha nalazi se domaći startup Bouxtie. Renato Librić, osnivač i direktor Bouxtiea izjavio je za američki Forbes da na stolu ima dvije ponude za preuzimanje i jedno strateško partnerstvo.
Prva ponuda za akviziciju je na 90 milijuna dolara, druga na 120 milijuna dolara, a treća, strateška, koja dolazi od jednog od najvećih kartičara, jest da taj partner želi Bouxtie u iduće dvije godine pretvoriti u kompaniju vrijednu 300-500 milijuna dolara. "Sada radimo na tome da realiziramo to partnerstvo i osiguramo da postignemo sve ključne milestonove", kaže Librić. Najveći uspjeh među hrvatskim startupima dosad je ostvario Iskon, kojeg je pokrenuo i vodio Damir Sabol, i koji je 2006. kupio Hrvatski telekom za 100 milijuna kuna. U međuvremenu je niz hrvatskih startupa uspio skupiti pozamašne investicije.
Rekorder je Mate Rimac sa svojom tvrtkom Rimac Automobili koji je prikupio više od 10 milijuna dolara kapitala, ali niti jedan se hrvatski startup nije prodao ni za približan iznos onome što je postigao Sabol s Iskonom. Ostaje mogućnost da je to pošlo za rukom Matiji Kopiću s Farmeronom, ali cijenu po kojoj je vlasništvo prepisao na američku kompaniju Virtus Nutritionu, zasad nije otkrio. Bouxtie, koji je ovim preuzeo titulu najuspješnijeg hrvatskog startupa, tvrtka je specijalizirana za prodaju i razmjenu personaliziranih poklon kartica (engl. gift cards) preko mobitela. Librić navodi da to tržište globalno vrijedi 400 milijardi dolara, a on je u tom biznisu među tržišnim liderima u SAD-u i Kanadi.
Cijelu vijest pročitajte na portalu poslovni.hr