Tea Bogdan i Mario Goreta prije desetak godina ni sanjali nisu da bi hobi mogli pretvoriti u biznis. A 2017. godine se dogodilo upravo to: krenuli su s proizvodnjom kozmetičkih proizvoda za žene, ali i muškarce, te osnovali tvrtku ‘Spartium’.
– Krenuli smo od ničega, imali smo apartman i počeli raditi sapune za svoje goste. Prvo je trebalo vidjeti i što nam sve treba, tako da smo par mjeseci tražili papire, certificirali proizvode i u ljeto 2018. godine na tržište stavili svoj proizvod, sapune, prisjetila se Bogdan. Tih početaka prisjeća se i Mario Goreta.
– Teških trenutaka je bilo, ima ih još uvijek, ali da smo pomislili odustati, to nismo, jer ovo je naš život, naša strast, uživamo još uvijek i to nas gura, iskreno će Goreta.
– Svaki posao ima svoje zakonitosti tako i ovaj naš, prvo smo morali dobiti dozvolu za proizvodni pogon, zatim se svaki proizvod šalje na analizu i kad se dobije dozvola kreće se s proizvodnjom, govori Goreta. Kad su tražili prostor znali su da moraju imati tri skladišta, da ne smije biti križne kontaminacije, to je bio jedan teži dio. Drugi dio je dobivanje potvrde o medicinskoj ispravnosti svakoga proizvoda i tek nakon toga ide proizvodnja.
U razgovoru s urednicom podcasta Poslovni đir Ojdanom Koharević, majka i sin s ponosom će reći i da je HNK Hajduk nedavno lansirao kozmetičku liniju s njihovim proizvodima i logom te vrlo zanimljivim videom, nogometaša pod tušem, uz poruku ‘Miriše na titulu’.
– Velika je to čast za nas, to je nešto što će se generacijama prepričavati djeci, unucima, ovo je posebna emocija. Naručitelji nisu bili strogi, došlo je do dogovora da deo roll-on i kupka ono što svakom muškarcu treba, a kako im kažu u klubu s Poljuda reakcije su -izvrsne. Još i da se želja o tituli ostvari…. uz smiješak će Goreta i Bogdan. Cjelovit podcast poslušajte u nastavku na podcast platformama Mixcloud i Spotify, u streamu prvog poslovnog radija na www.poslovnifm.com ili preuzmite za kasnije slušanje kad god vi to zaželite.
– Naša misao vodilja je bila da povežemo ljude, emocije, prirodu i to nas nekako vodi kroz posao. Zbog toga i imamo prepoznatljiv slogan ‘Ljudi, priroda, emocija‘, naglašava Tea Bogdan, podsjećajući kako vole Dalmaciju, pa žele i na ovaj način istaknuti njezine blagodati.
S vremenom dobivali su nove ideje, Mariju je na pamet palo pokretanje linije muške kozmetike, tako je stvoren – ‘Meštar’.
Sam naziv puno govori, meštar je onaj kojega se sluša, od kojega se uči, kojemu se vjeruje… dovoljno se prisjetiti antologijskog ‘Velog mista’, legendarne brijačnice jednoga meštra u kojoj se događao život, pa su i ovi poduzetnici na tragu nostalgije željeli sačuvati taj lik.
– U dogovoru s dizajnericom željeli smo napraviti urbanu priču Dalmacije s početka 20. stoljeća, pa su na tim proizvodima predstavili razglednice dalmatinskih gradova, ponosno će Tea Bogdan. Goreta dodaje kako je sretan što njega muškaraca nije više tabu jer su sve više svjesni da i njihovoj koži poput ženske, treba njega.
No, kako svaki Meštar ima svoju gospođu, odlučili su se za proizvodnju i ženske linije, pa se tako u njihovim pogonima proizvodi ‘Šjora’, s modernim dodacima hilajurona, kolagena.
Kad govore o sastojcima njihovih proizvoda, Bogdan i Goreta ističu kako je sve prirodno, a potrebne sirovine, eterična ulja nabavljaju od lokalnih OPG-ova, a manji dio sirovina moraju uvoziti jer se ne proizvode kod nas.