U Hrvatskoj je tijekom prvih pet dana kolovoza ostvareno više od 3.9 milijuna noćenja što je gotovo 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju.
S tržišta Poljske je u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvareno oko 65.000 dolazaka i gotovo 380.000 noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast prometa od 4 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima. Čak i za tako mali uzorak od samo 5 dana podatak je skoro nevjerojatan za ovu godinu, u kojoj sva tržišta po cijelom svijetu bilježe pad.
„Nakon odličnog srpnja, još bolje turističke rezultate očekujemo u kolovozu. Naime, uz tržište Poljske na kojem je ostvaren i rast prometa, odlične rezultate u kolovozu imamo i na tržištima Njemačke i Slovenije na kojima bilježimo oko 96 posto lanjskog prometa u istom razdoblju. Ovi rezultati potvrđuju kako je naša zemlja percipirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija, a na svima nama je da odgovorim ponašanjem i pridržavanjem svih propisanih epidemioloških mjera taj status i zadržimo“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je u dosadašnjem dijelu kolovoza s tržišta Češke ostvareno gotovo 80 posto lanjskog rezultata, a s tržišta Austrije više od 60 posto.
U HTZ-u ističu da je nedavno nacionalna poljska televizija TVP svoje izdanje najgledanije jutarnje emisije u Poljskoj u cijelosti posvetila Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Riječ je o emisiji „Pytanie na śniadanie” koju tijekom tri sata trajanja u udarnom terminu, prema podacima Nielsen Audience Measurement, svakodnevno prati oko 485 tisuća gledatelja. U emisiji o Hrvatskoj bile su prezentirane prirodne ljepote, kulturna baština te eno-gastronomska ponuda, a gost u emisiji je bila Agnieszka Puszczewicz, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj.
„Gostovanje u emisiji bila je odlična prilika da pred velikim brojem gledatelja predstavim različite motive dolaska gostiju u Hrvatsku. Ne smijemo zaboraviti da je Hrvatska jedna od omiljenih ljetnih destinacija Poljaka u koju se oni uvijek rado vraćaju. Vjerujem da će poljsko tržište i tijekom ove vrlo izazovne godine imati snažan udio u ukupnim rezultatima hrvatskog turizma“, zaključila je Puszczewicz.
Ovu i slične vijesti pronađite na poslovni.hr