Neznalice na recepciji

Strani turisti u Hrvatskoj i dalje nailaze na turističke djelatnike koji uopće ne znaju engleski jezik, a takva ih je petina. Trećina djelatnika odlično zna engleski, a isto toliko ga govori osrednje, pokazalo je mjerenje kvalitete usluge za vrijeme turističke sezone koje je provela Heraklea, agencija specijalizirana za tzv. mystery shopping.

Tajni kupci su između 15. srpnja i 15. kolovoza u Istri, na Kvarneru, u Dalmaciji i Zagrebu posjetili 185 objekata, ponajviše restorana, kafića, trgovina, mjenjačnica,  muzeja, banaka i sl. Obraćali su pozornost na poznavanje engleskog jezika i snalažljivost u slučaju nepoznavanja te na neizostavnu ljubaznost djelatnika.

Prema podacima koje je danas objavila Heraklea, u 20 posto od 185 posjećenih objekata nisu dobili odgovor na pitanje na engleskome. U agenciji zabrinjavajućim ocjenjuju što je čak 15 posto djelatnika odbilo komunikaciju na engleskom jeziku. Pokazalo se i da je 10 posto turističkih djelatnika i neljubazno prema gostima.

Srijeda, 18.08.2010. / hrt.hr