Vodnjanski IT div Infobip nedavno je razvio novi proizvod koji će biti ponuđen njihovim klijentima, a uz tu je vijest najavio i dodatno zapošljavanje tisuću novih djelatnika.
Radi se o "chatbot-platformi" koju su brojni timovi i odjeli unutar Infobipa razvijali šest mjeseci, odnosno o novom računalnom programu koji će uskoro biti ponuđen klijentima koji će moći kreirati vlastiti "chatbot" na Infobipovoj platformi, piše Glas Istre.
Chatbot može biti vrlo jednostavan i raditi na principu predefiniranih pitanja i odgovora, ali isto tako može biti složeni računalni program koji korištenjem umjetne inteligencije, odnosno pomoću strojnog učenja i neuronskih mreža, može funkcionirati kao digitalni asistent te može samostalno učiti, razvijati se i odgovarati na mnogo složenije upite, kaže Krešo Žmak iz Infobipa
- Chatbot je računalni program koji simulira ljudski razgovor pri čemu se upiti krajnjih korisnika obrađuju i na njih se odgovara potpuno automatizirano. Chatbot može biti vrlo jednostavan i raditi na principu predefiniranih pitanja i odgovora, ali isto tako može biti složeni računalni program koji korištenjem umjetne inteligencije, odnosno pomoću strojnog učenja i neuronskih mreža, može funkcionirati kao digitalni asistent te može samostalno učiti, razvijati se i odgovarati na mnogo složenije upite. Chatbot platformu kao inovativno online rješenje kreirali smo jer smo uvidjeli da postoji potreba na tržištu, budući da krajnji korisnici sve više žele komunicirati s tvrtkama koristeći konverzacijske kanale, poput chat aplikacija kao što su WhatsApp i Viber. Krajnji korisnici danas prilikom korištenja online usluga žele brze povratne informacije i asistenciju, a ovakav im program to može omogućiti, objasnio je direktor razvoja proizvoda u Infobipu Krešo Žmak.
Preuzeto sa poslovni.hr