Oglasniku za seriju billboarda dodijeljena Outward nagrada

Vodeći nacionalni oglasni list Oglasnik za svoju seriju billboarda dobio je nagradu Outward 2010 kojom se na godišnjoj razini nagrađuje najbolji dizajn te kvaliteta i kreativnost velikih plakata.

Oglasnikovu image kampanju predstavljenu u svibnju osmislila je agencija Laboratorium 360º na čelu s art direktorom Želimirom Borasom.

Spomenuta je kampanja na zanimljiv, zabavan i duhovit način istakla sveobuhvatnost ponude Oglasnika kroz novi slogan Sve je tu!, te predstavila novo redizajnirano i revitalizirano tiskano izdanje Oglasnika poboljšano prema zahtjevu korisnika.

Oglasnikove kampanje već su prepoznate od strane struke - u 2005. godini kampanja „11,52 m2 novouređenog oglasnog prostora" osvojila je Outward nagradu, 2006. ista je nagrada dodijeljena kampanji „Foto oglasnik - za potpunu sliku", a kampanja „Napokon regionalni Oglasnik" iz 2007. godine bila je među nominiranim radovima.

Više od 21 godinu poslovanja Oglasnika te sustavni razvoj na tržištu oglasnih medija kojeg prate i kreativne marketinške kampanje, pokazale su kako Oglasnik prepoznaje važnost učinkovitog oglašavanja koje dodatno izgrađuje i unaprjeđuje poslovanje te prepoznatljivost na tržištu.

Nagradu Outward, prije točno 10 godina, pokrenula je tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor akzent s ciljem da potakne i nagradi najbolje radove plakatnog dizajna. U ovogodišnjoj konkurenciji za seriju billboarda, uz Oglasnik, bila je predsjednička kampanja "PravDA" izbornog stožera Ive Josipovića te kampanja „Kad srce kaže ljeto" Hrvatske turističke zajednice.

Subota, 13.11.2010.