Proizvodi i usluge poduzetnica čine svega jedan posto nabave tvrtki. Kako bi se stanje promijenilo, mreža Women in Adria sustavno radi na promicanju raznolikosti dobavljača.
U svijetu, pa tako i Hrvatskoj, proizvodi i uluge poduzetnica čine svega jedan posto nabave tvrtki. Tvrtke s visokom razinom društvene odgovornosti i vodećim suvremenim poslovnim praksama nastoje umanjiti prepreke poduzetnicama u procesu nabave.
Naime, danas je nužnost bazu dobavljača uskladiti s bazom kupaca, pogotovo ako tvrtka kao kupce ima žene. Na taj se način s kupcima gradi partnerski odnos – bolje ih se razumije i povećava vjernost, a to u konačnici dovodi do većeg profita.
„Tvrtke u vlasništvu žena rastu mnogo sporije od onih u muškom vlasništvu. Obiteljske obaveze zbog kojih često i rade od kuće, nedostatak vremena za proširenje mreže kontakata, predrasude... - sve su to razlozi zbog kojih te tvrtke ostaju u mikro segmentu gospodarstva. Pritom je velik broj tvrtki u ženskom vlasništvu kvalitetom svojih proizvoda i usluga jednak ili čak bolji od onih u muškom vlasništvu. Referencije velikih tvrtki važan su preduvjet za rast tvrtke i zato je nužno poduzetnicama otvoriti njihova vrata“, kazala je Ivana Matić, osnivačica mreže poduzetnica i poslovnih žena Women in Adria.
Mreža posljednje dvije godine povezujući poduzetnice i srednje te velike tvrtke sustavno promiče raznolikost dobavljača i po promociji te prakse postala je lider u ovom dijelu Europe.
Kako bi se omogućio brži rast tvrtki u vlasništvu žena, osnovan je Klub tvrtki koje kupuju od poduzetnica. U sklopu njega kreirani su i poslovni pokloni s potpisom hrvatskih poduzetnica. Narudžbom takvih darova tvrtke su dobile mogućnost utjecati na velik broj poduzetnica.
Klubu tvrtki koje kupuju od poduzetnica, među prvima su se priključili IBM, Privredna banka Zagreb i Raiffeisen banka.