“Većina ne primijeti jer nisu sad oni smanjili dimenzije pa da to primijetite. Ali recimo ja tjesteninu sam dugo kupovala u uvjerenju da kupujem 500 grama, a onda sam tek na ambalaži vidjela da je 400 grama”, rekla je Ana Knežević, predsjednica Udruge za zaštitu potrošača.
Stalni rast cijena mnoge je natjerao da itekako paze što i koliko kupuju. Gledaju cijenu, a s količinom u pakiranju kao da su se pomirili. Naime, mnogi su proizvođači u prepoznatljivom pakiranju, za istu cijenu, jednostavno smanjili količinu proizvoda, piše HRT.
Trend smanjenja količine proizvoda započeo je prije desetak godina, a najčešće je riječ o prehrambenim proizvodima. Najprije se “otopila” čokolada – i to sa standardnih 100 grama na “mršavih” 80 ili čak 75. Trend se nastavio na mnogim, većinom prehrambenim proizvodima, što je primijetila većina kupaca.
“To je redovito već tako unatrag proteklih nekoliko godina, ali osobito je sad u posljednje vrijeme kako su određeni proizvođači hrane i ostalih proizvoda iskoristili priliku digli cijenu i spustili gramažu”, rekao je Ivan.
“Sve je umanjeno i kava, sve je umanjeno. 175, 780. Glupo, a cijene su katastrofalne”, primijetila je Ane.
“Mogli ste pristati na to ili odbiti kupnju i ne pristati na to, međutim kupci su pristali. U međuvremenu je došlo do inflacije, do povećanja cijena i sada imate situaciju da imate manju gramažu proizvoda, a imate veću cijenu za taj isti proizvod”, kazao je prodajni savjetnik Emil Pavić.
Ostatak članka dostupan je na Poslovni.hr