Proteklih tjedana potrošači su pojačano kupovali hranu za kućne ljubimce pa je uvedena i nova usluga Kupi & Pokupi, a zaposlenici u maloprodaji su zbog iznimne predanosti i angažmana dobili bonus od 1000 kuna.
Sukladno mjerama za zaštitu koje su rezultat pandemije uzrokovane koronavirusom, trgovine diljem Hrvatske zatvorene su ili su morale prilagoditi svoje poslovanje. Svjedočimo skraćenom radnom vremenu, porastu korištenja online trgovine i povećanom korištenju usluga dostave. Između ostalog, skloni smo kupovati i zalihe namirnica za sebe i svoje ukućane. Često tom prilikom ne zaboravljamo ni naše četveronožne i druge ljubimce, a kako bismo i njima omogućili neophodno, tu ključnu ulogu igraju specijalizirani trgovački lanci kao što je Pet centar. Prema istraživanju Gfk iz 2017., Hrvati godišnje potroše oko šest milijardi kuna na hranu, opremu i veterinarsku skrb za kućne ljubimce, s godišnjim trendom rasta potrošnje od pet do šest posto. Vodeći se tim parametrima, očigledno je da je potrebno uložiti svojevrsne napore u neometan rad onih koji pridonose ovim pozitivnim trendovima.
Snaga u predanosti tima
Da je tome zaista tako, svjedoče i intenzivni radni tjedni Pet centra, čije su aktivnosti usmjerene opskrbi i zadovoljstvu kupaca i njihovih ljubimaca čak i u ovakvim izvanrednim okolnostima.
Ključne napore pri tome su uložili zaposlenici iz Pet centar maloprodaje, zbog čega su za ožujak odlukom uprave nagrađeni dodatkom u iznosu od 1.000 kn.
“Jako sam ponosna što Pet Network grupa ima tako predan tim u vrijeme krize. Odan i predan rad naših zaposlenika nadahnjuje, piše Poslovni dnevnik. Reorganizirali smo se brže od drugih, a naši su timovi bili spremni, uslužili su i pomogli našim kupcima u trgovinama i na webshopu, održavajući našu ponudu stabilnom, a pritom imaju osjećaj sigurnosti jer je njihovo radno mjesto stabilno”, rekla je izvršna direktorica Pet Network grupe Ljiljana Markov Međugorac.
Kako bi se prilagodili novim okolnostima, Pet centar je pokrenuo nove usluge za pomoć u opskrbi kućnih ljubimaca s minimiziranim kontaktima, među ostalim Kupi & Pokupi uslugu beskontaktnog prikupljanja internetskih narudžbi u njihovim trgovinama. U funkciji je i live chat kako bi se pomoglo manje iskusnim kupcima prilikom online kupnje. ”Time smo dokazali da možemo brzo reagirati i prilagoditi se novoj situaciji te našu organizaciju usmjeriti daljnjem zadovoljenju potreba kupaca. Planiramo uvođenje i dodatnih usluga te unaprjeđenje postojećih kako bismo našim kupcima dodatno olakšali kupovinu”, dodala je operativna direktorica Pet centra Mirela Vujaklija.
Izvor: Poslovni dnevnik