Peta radionica Business Plan Contesta
Udruga eSTUDENT u suradnji s Privrednom bankom Zagreb i BICRO-m organizira petu radionicu Business Plan Contesta na temu ''Kako vam BICRO može pomoći ostvariti ideju''.
Radionicu će održati Dalibor Marijanović, zamjenik ravnatelja BICRO-a, u dvorani B5 Fakulteta za elektrotehniku i računarstvo u Zagrebu 19.03. s početkom u 14:00.
BICRO je poslovno-inovacijska agencija Republike Hrvatske čija je misija uspješna i djelotvorna podrška tehnologijskom razvoju i komercijalizaciji rezultata istraživanja povezivanjem gospodarstva sa znanošću i stvaranjem financijskih, materijalnih i drugih uvjeta trgovačkim društvima. Kao takva, ključna je organizacija u nacionalnom inovacijskom sustavu te provodi osnovnu ulogu u razvoju i provedbi programa državne potpore s ciljem jačanja tehnologijskog razvoja kao pokretača održivog gospodarskog rasta zemlje.
Vođena geslom „Znanje je prozor u svijet. Inovacije su put u budućnost.“, agencija ulaže značajne napore u ostvarivanje sljedećih ciljeva: povećanje komercijalizacije znanja i svijesti o vrijednosti inovacija, prijenos znanja i tehnoloških rješenja iz znanstvenog sektora u gospodarstvo, pokretanje novih poduzeća utemeljenih na znanju i naprednoj tehnologiji, promicanje uspostave i razvoja tehnologijske infrastrukture, doprinos stvaranju i razvoju industrije rizičnog kapitala, jačanje konkurentnosti i rasta poduzeća usmjerenih na napredne tehnologije te suradnje znanstvene zajednice i gospodarstva, stvaranje javno-privatnog partnerstva s ciljem zajedničkog ulaganja u inovacije i tehnološki razvoj.
Četvrtu radionicu na temu ''Kako ćete zarađivati?'' održali su 6. ožujka Vedran Grčić, certificirani project manager, diplomirani inženjer računarstva i start up entuzijast te Mihael Plećaš, stručnjak iz poslovne organizacije i razvoja informacijskih sustava.
Mihael Plećaš je ukazao na potrebu mijenjanja izvođenja marketinga u novoj ekonomiji te je objasnio drugačiji model stvaranja dodane vrijednosti u novoj ekonomiji. Nova ekonomija je krovni pojam koji se odnosi na označavanje novih proizvoda, novih usluga, novih tržišta i općenito brzorastućih sektora ekonomije, a dodatna vrijednost u novoj ekonomiji proizlazi iz informacija.
Vedran Grčić je objasnio vrijednost ideje. Većina start up poduzeća propada zbog loših ideja. Dobra ideja pokriva tržište, industriju i tim. Potrebno je pronaći rizike i prilagoditi svoju ideju.