Uz nova prodajna mjesta kreću i s novim konceptom dostavnih centara, te ulaze u mega investiciju – 300 milijuna kuna vrijedan logistički centar
Korona nas je naučila da moramo biti brzi, tako da pojačavamo dinamiku u kojoj nastavljamo jednu od glavnih poslovnih odrednica – investiranje u širenje maloprodajne mreže s po dva nova prodajna centra godišnje u mjestima s više od 15.000 stanovnika, ali na tome se ne zaustavljamo, izjavio je za Poslovni dnevnik predsjednik Uprave Pevexa Jurica Lovrinčević.
Kako bi bili dostupniji još većem broju potrošača bez dodatnog troška, pokreću, dodaje, poslovni model dostavnih centara po uzoru na one Ikeine, kojoj su za potrebe njezinog novog dostavnog centra dali u zakup prostor u Pevexovom centru u Puli. Međutim, Pevexov model je drukčiji, razvijen isključivo za njegove potrebe.
Dva takva centra planiraju otvoriti do kraja godine – jedan do 500 m2 i drugi do 1000 m2, a ostale u 2021. u nizu gradova. Gospić, Ogulin, Otočac, Zabok, Krapina i Knin prve su već oglašene lokacije gdje traže zakupodavce, ali i druge lokacije dolaze u obzir, kaže šef Pevexa.
Zbog takvih i sličnih investicijskih aktivnosti čak i uslijed drastične korona krize novi projekti Pevexa izazivaju dobrodošlicu u svim lokalnim sredinama i među potencijalnim partnerima s kojim pregovaraju. Moglo bi se stoga zaključiti da mnogi žele da im Pevex kao investitor na ovaj ili onaj način dođe s bilo kojom vrstom centra, te na njihovoj lokaciji razvija biznis, plaća lokalne poreze i što najbitnije postaje svima – zapošljava.
Pogledajte pregled aktivnih oglasa za poslodavca Pevex.
Članak u cijelosti pročitajte na portalu poslovni.hr