Svoja festivalska vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim zaljubljenicima u kreativnost i tržišne komunikacije uskoro otvaraju Dani komunikacija, koji će u svom devetom izdanju od 20. do 23. travnja u rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko tisuća sudionika. Objavljen je službeni raspored festivala, a posebno veseli činjenica da se sudionici i ovoga puta mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a neke od njih izdvajamo u nastavku.
MI BI NEŠTO ZELENO
Od masovne produkcije pa sve do greenwashinga i neodrživih praksi – sve su to zamke za zavaravanje potrošača koji se trude postupati osviješteno. Stoga će u razgovoru naziva Mi bi nešto zeleno powered by Green.hr sudionici raspravljati uz domaćina Damira Ciglara (Renaissance Allrounder, Imago Ogilvy) te Ivanu Budin (članica uprave, Valamar Riviera), Vinka Filipića (osnivač, Green.hr / direktor, Greencajt Festival) i Igora Mladinovića (suosnivač i direktor, Hearth) i zajedno pronaći način za prakse koje se ističu kvalitetom – i održivošću.
MAY I HAVE YOUR ATTENTION, PLEASE? WHY ATTENTION IS A NEW PARADIGM FOR DIGITAL ADVERTISING BY TEADS
Što su komunikatori uopće postigli ako ne mogu privući i zadržati pozornost publike? Pozornost je ključna jer omogućava brendovima da poboljšaju korisničko iskustvo i da budu upečatljiviji potrošačima. No kvaka je u tome što ljudi imaju ograničeni kapacitet za procesuiranje sadržaja. Katarzyna Kabiesz (Head of Insights CEE, Teads) i Sergiu Gruita (Regional Industry Director CEE, Teads) predvodit će programski segment May I Have Your Attention, Please? Why Attention is a New Paradigm for Digital Advertising by Teads, na kojem će glavna tema biti stvaranje upečatljivih sadržaja koji s lakoćom mogu privući i zadržati pozornost.
THE FUTURE IS VERTICAL WITH A PINCH OF AI
Bold group podiže digitalni svijet na novu razinu na svojem panelu The Future is Vertical with a Pinch of AI by bold.group, gdje će stručnjaci Olja Nestov (Senior Digital Marketing Specialist, Atlantic Group & Digital Marketing Manager of the Year in Serbia), Jan Kukovec (Partner/CEO, 9:16 HUB) i Aljaž Peklaj (partner i strateški direktor, bold.group) diskutirati o vertikalnom formatu, koji osvaja svijet putem aplikacija kao što su TikTok i Snapchat. Svi žele ostati u tijeku s promjenama, pa je nužno dotaknuti se i umjetne inteligencije – njezine trenutne upotrebe, ali i budućeg potencijala. Panelisti će sudionicima pokazati i alate i strategije za bolju prodaju i marketing.
SUCCESS AND TENACITY: HOW TO RUN A REWARDING BUSINESS IN CROATIA
U razgovoru naziva Success and Tenacity: How to Run a Rewarding Business in Croatia neki će od najuspješnijih domaćih poduzetničkih lidera pružiti uvid u to kako uspjeti na izazovnom tržištu i kakvo je ono u usporedbi s regijom ili daljim marketima. Razgovoru pod moderatorskom palicom Maroja Sabljića (CEO, JaTRGOVAC) pridružit će se Ognjen Bagatin (CEO, Sinteza Clinic), Lada Fiorio Tedeschi (potpredsjednica, Atlantic Grupa) i Jan de Jong (predsjednik, Digital Nomad Association Croatia / suosnivač, Webpower Adria) te podijeliti osobne priče i iskustva, pružajući vrijedne poslovne uvide.
EXPERIENCE IS THE NEW BRAND: THE IMPORTANCE OF CREATING A SEAMLESS CUSTOMER JOURNEY
Mnogo je načina za isticanje brenda u moru drugih na nemilosrdnom tržištu. Jedan je od sigurnih načina za uspjeh na tom području besprijekorno iskustvo za klijente. Ascanius Media svojim panelom Experience is the New Brand: The Importance of Creating a Seamless Customer Journey by Ascanius Media pokazat će, uz pomoć primjera iz iskustva i praktičnih strategija, da je moguće izgraditi graditi brand koji klijenti nikada neće zaboraviti. Aleksander Mitrović (Account Director, Ascanius Media) objasnit će zašto su upravo zanimljiva priča, jednostavnost, pristupačnost i dosljednost na svim kanalima i platformama tajni sastojci nezaboravnog iskustva.
FROM SCI-FI TO REALITY: PUTTING AI TO THE TEST IN WARFARE
Inovacija, uz brojne blagodati, može imati i tamnu stranu – koja dolazi s nizom izazova i rizika, kako pravnih tako i etičkih. Tko je odgovoran za transparentnost i kontrolu takvih sustava? Tko razmišlja o potencijalnim neželjenim posljedicama i nepredviđenim rizicima umjetne inteligencije? Na panelu From Sci-Fi to Reality: Putting AI to the Test in Warfare by CroAI, u razgovoru koji će moderirati Jan Štedul (Head of Growth, Mindsmiths), stručnjaci za umjetnu inteligenciju i sigurnost Alen Delić (potpredsjednik Hrvatske udruge menadžera sigurnosti) i Srđan Kovačević (suosnivač i CEO, Orqa) odgovorit će na ključno pitanje: možemo li svoje povjerenje dati u ruke umjetne inteligencije?
CHOOSE HEALTH, CHOOSE YOUR FUTURE, CHOOSE LIFE
Suočimo se s činjenicom: mediji su iznimno utjecajni kada je riječ o javnom odgovoru na zdravstvene probleme. Njihov utjecaj proteže se dalje od samog pružanja informacija; često i oblikuju naše stavove i pristupe zdravstvenim pitanjima. To je također važno u poslovanju – što tvrtke mogu učiniti kako bi poboljšale dobrobit svojih zaposlenika i trebamo li se odreći stolnog tenisa u korist bolje zdravstvene zaštite? Organizatori konferencije Back Together Natko Beck (liječnik i zdravstveni influencer) i Tajana Beck (voditeljica konferencije Back Together) u panelu naziva Choose Health, Choose Your Future, Choose Life #backtogether by Back Together na DK2023 potaknut će zajednicu na zdravije komunikacije.
Uz rasprave s domaćim stručnjacima, uzbudljivih tema neće nedostajati ni u glavnoj festivalskoj dvorani. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodećeg futurista za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, te globalnog kreativnog direktora Ogilvya; Oprine IT djevojke i autorice bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, potpredsjednice brend komunikacija adidasa i voditeljice web3 studija brenda Erike Wykes-Sneyd; te mischief-makera – stratega svjetskoga glasa Roba Campbella, nema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.
Prijave za sudjelovanje uživo ili online moguće su na www.danikomunikacija.com.