Velika investicija iz srca Silicijske doline omogućit će značajan razvoj portalu, pomoću kojeg već 16 godina mnogi Hrvati pronalaze svoja nova zaposlenja.
Nakon što je osigurala značajnu novčanu investiciju od međunarodnog stranog partnera, Uprava portala 'posao.hr' u petak je, 29.3.2019., obznanila da započinje kampanju rebrandiranja kako bi se portal bolje pozicionirao na oglašavačkom tržištu radnih mjesta.
Najavljen je kompletan redizajn nove web-stranice, potpuna izmjena vizualnog identiteta portala, ali i najznačajnije - promjena imena u TvojPosao.
-"Nakon povratka iz SAD-a ponosno možemo najaviti rezidajn stranice, jer smo osigurali investiciju koja će promijeniti smjer naše kompanije, a samim time i tržište na kojem poslujemo. Iako nas potpisani NDA ugovor za sada ograničava u iznošenju svih detalja, dozvoljeno mi je iznijeti nekoliko značajnih infomacija. Potpisan je višemilijunski ugovor pomoću kojeg smo osigurali znatna sredstva koje planiramo usmjeriti na daljnje akvizicije u regiji, pojačane marketinške aktivnosti, redizajn stranice i nova zapošljavanja. Nakon dogovora sa stranim partnerom, odlučili smo promijeniti naziv portala posao.hr u TvojPosao. Promjenom naziva bolje ćemo se pozicionirati na rastućem tržištu oglašavanja radnih mjesta te osigurati bolju prepoznatljivost samog portala", najavljuje Željko Hudoletnjak, direktor portala posao.hr i Oglasnik grupacije.
Direktor je ipak otkrio još nekoliko detalja, vezanih uz identitet investicijskog partnera: "Riječ je o investicijskom fondu koji inače ulaže u classifieds platforme i može se pohvaliti udjelima u dionicama kompanija kao što su Netflix, Spotify, Starbucks i Airbnb. Jedan od članova nadzornog odbora je i bivši bliski suradnik pokojnog Steve Jobsa, koji se proslavio preporodom Applea i doživotno je zadužio svijet svojim proizvodima. Sve to nam je garancija ozbiljnosti investicije i građenja partnerskog odnosa, koji će rezultirati značajnim rastom i razvojem naše Grupacije. Ozbiljni igrači prepoznali su naše korporativne vrijednosti, višegodišnji trud i zalaganje".
"Dok sam razgovarao s partnerima iz San Francisca, iznenadio sam se njihovom pripremljenosti i poznavanjem naših tržišnih prilika. Upoznati su s činjenicom da većinu hrvatskog gospodarstva „nosi“ turizam, ali naglašavaju da Hrvatska ima skriveni potencijal i u IT sektoru i da bi bilo šteta ne iskoristiti ga u budućnosti", prepričava nam g. Hudoletnjak.
Na pitanje kada možemo očekivati novi portal, direktor Oglasnik Grupacije sa zagonetnim smiješkom odgovara: "Bit ćete na vrijeme obaviješteni."