Potrošnja na Crni petak u Hrvatskoj pala 7,75 posto

Potrošnja na Crni petak u Hrvatskoj pala 7,75 posto

Hrvatski su građani ove godine na "crni petak" potrošili 391,7 milijuna kuna, što je pad od 7,75 posto u odnosu na isti dan prošle godine

Podaci o potrošnji od četvrtka do nedjelje govore o još većem padu, za 22 posto, objavili su u utorak iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).

Pozivajući se na podatke Porezne uprave za djelatnost trgovine na malo, iz Komore navode kako su od četvrtka do nedjelje (od 26. do 29. studenoga) hrvatski građani u trgovini potrošili 802,7 milijuna kuna, što je pad za 22 posto u usporedbi s istim razdobljem lani, kada je potrošnja dosegnula 1,03 milijarde kuna.

Kada se usporedi samo petak ove i prošle godine, pad iznosi 7,75 posto, sa 424,5 milijuna kuna, na 391,7 milijuna kuna, navode iz HGK.

"Prije pandemije koronavirusa, 'crni petak' tradicionalno je označavao početak povećane potrošnje. Naravno, i ove su godine građani iskoristili popuste i promotivne akcije, posebno online. No, s obzirom na gospodarske posljedice pandemije, smanjena sklonost potrošnji je bila očekivana", istaknula je voditeljica Odjela za trgovinu HGK Tomislava Ravlić.

Članak je u skraćenom izdanju prenesen sa SEEbiz portala.

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Utorak, 01.12.2020. / www.seebiz.eu