Prelas Kovačević: Treba u životu i poduzetništvu biti autentičan - original, a ne kopija

Prelas Kovačević: Treba u životu i poduzetništvu biti autentičan - original, a ne kopija
– Želim mlade ljude potaknuti da pronađu svoj potencijal i da ga iskoriste na najbolji mogući način. Mladi su puni potencijala, kreativni, puni ideja… Trudim se kroz predavanja i edukacije, sve što organiziram, potaknuti ih da budu originali, ne kopije, da budu autentični, budu lideri svog života.

Drugim riječima, da odluče preuzeti kormilo svog života, istaknula je u razgovoru za PoslovniFM Anita Prelas Kovačević, prof. stručnog studija i voditeljica Centra za karijere Veleučilišta u Virovitici, ujedno i sama poduzetnica.

– Ne moraju svi, naravno, biti poduzetnici, ali potreban je drugačiji način razmišljanja o sebi, posebno kad govorimo o manjim sredinama, gdje je i više pesimizma zbog okruženja i manjih mogućnosti, istaknula je Prelas Kovačević u razgovoru s urednikom podcasta Poslovna špica, Sašom Petrom.

Pitanje Zašto? ocjenjuje jako bitnim u razvoju svakog mladog čovjeka.

– Zašto? daje jasnoću svemu. Ako želite ostvariti određeni rezultat ili neki cilj, vrlo je bitno da znate zašto to nešto želite postići, što to znači za vas. Zašto? je dio stvaranja strategije, a nakon što je stvorena strategija, dolazi operativa koja odgovara na pitanje kako, kazala je. Cjelovit razgovor poslušajte u streamu prvog poslovnog radija PoslovniFM, na podcast platformama Mixcloud i Spotify (u nastavku izravno linkovi) ili preuzmite za kasnije slušanje, kad god želite.

Prelas Kovačević dodatno misli i da je jedan od problema poduzetnika danas i činjenica da ih je većina i dalje u operativi.

– Operativa je vrlo zavodljiva stvar, na kraju dana vidite da ste nešto napravili, ali zbog toga niste stigli pogledat preko ograde, što radi susjed, konkurencije, niste dodatno poslušali neki podcast, pročitali članak o novim znanjima i saznanjima, ocijenila je Prelas Kovačević.

Jedan od problema o kojem su opširnije razgovarali Prelas Kovačević i Saša Petar jer na današnjoj kulturi poslovne komunikacije, neodgovaranju na mailove, potrebi treninga za bolji nastup, zašto su rješavanje složenog problema potrebna snanja i kako ih steći…

poslovni.FM

poslovni.FM

Nastao kao izraz želje da se dobre priče i događanja, kao i uspjesi poduzetnika predstave širom krugu ljudi, posebno i zato što u današnjim mainstream medijima gospodarstvo i poduzetništvo ne dobivaju količinu prostora koja bi bila u skladu s njihovom snagom i značenjem, na hrvatskom medijskom tržištu pokrenut je PRVI POSLOVNI RADIO koji će sve svoje aktivnosti usmjeravati i provoditi pod brendom poslovniFM.

W: poslovnifm.com

Petak, 02.02.2024.