Priopćenje o navodnom zatvaranju područnih ureda i službi HZZ-a

Priopćenje o navodnom zatvaranju područnih ureda i službi HZZ-a

Zagreb, 18. ožujka 2020. - Povodom napisa u pojedinim medijima o navodnom zatvaranju područnih ureda i službi Hrvatskog zavoda za zapošljavanje obavještavamo javnost kako se radi o netočnoj informaciji.

Hrvatski zavod za zapošljavanje ne planira zatvaranje svojih poslovnica, a kako bismo ograničili širenje infekcije korona virusom uputili smo korisnike usluga Hrvatskog zavoda za zapošljavanje da naše službe i urede posjećuju samo u slučaju nužde te da koriste druge prikladne kanale za komunikaciju i poslovanje sa Zavodom kao što su e-pošta, telefon i portal BurzaRada.

Zavod također preporuča da se konzultacije obavljaju telefonom ili mailom, a preporučena je i odgoda individualnih savjetovanja te su korisnici obavješteni o odgodi odnosno načinu na koji mogu izvršiti navedenu aktivnost.

Do daljnjega su obustavljene:

  • sve vrste grupnih programa i radionica
  • obrazovanje nezaposlenih

Vezano uz prijavu u evidenciju nezaposlenih, obavještavamo korisnike kako je do daljnjega omogućena prijava u evidenciju nezaposlenih Hrvatskog zavoda za zapošljavanje putem e-pošte.

Za prijavu u evidenciju nezaposlenih osoba putem e-pošte potrebno je priložiti scan ili fotografiju:

  • identifikacijskog dokumenta (važeće osobne iskaznice izdane u RH, drugoj članici EGP-a ili Švicarskoj, putovnice ili boravišne iskaznice za državljanina treće zemlje)
  • potvrde o boravištu (ukoliko se osoba prijavljuje izvan mjesta prebivališta navedenog na osobnoj iskaznici)

Također je do daljnjeg iznimno moguće podnošenje zahtjeva za novčanu naknadu za vrijeme nezaposlenosti:

  • Preporučeno poštom uz presliku identifikacijskog dokumenta (osobna iskaznica, putovnica);
  • Skenirano putem e-maila uz presliku osobne dokumentacije (osobna iskaznica, putovnica);
  • putem regularne pošte
  • Telefonskim putem (za osobe koje nemaju mogućnost podnošenja zahtjeva na gore navedene načine)

Prilikom podnošenja zahtjeva za ostvarivanje prava na novčanu naknadu, potrebno je priložiti:

  • ispunjeni obrazac zahtjeva za novčanom naknadom
  • dokaz o razlogu prestanka radnog odnosa (npr. odluka o otkazu ugovora o radu, obavijest o isteku ugovora na određeno…)
  • dokaz o prosjeku bruto plaće ostvarene u tromjesečnom razdoblju koje je prethodilo prestanku radnog odnosa (npr. potvrda poslodavca, platne liste ovjerene od strane poslodavca)
  • presliku kartice tekućeg računa banke

Ukoliko korisnici nisu u mogućnosti doći do svih potrebnih dokumenata, zahtjev će biti zaprimljen, a riješit će se po primitku cjelokupne dokumentacije.

O svemu navedenom korisnici su obavješteni ili direktno ili putem službene web stranice www.hzz.hr odnosno društvenih mreža. Zavod će pružiti svu podršku korisnicima kako bi se pravodobno prijavili u evidenciju nezaposlenih i ostvarili svoja prava.


Objava je prenesena sa portala hzz.hr

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Tagovi: HZZ, radno vrijeme
Petak, 20.03.2020.