Prof. Gregory Carpenter, PhD. (Kellogg) na APB-u će govoriti o novim izvorima vrijednosti za potrošača i rast poduzeća

Advanced Program in Business (www.apb.hr) nastavlja se predavanjem vodećeg svjetskog autoriteta za marketinške strategije koje nastaju ko-kreacijom s potrošačima. U intenzivnom programu, predavanje prof. Gregory Carpentera s Kellogg Business School (Northwestern University), održat će se u Školskoj knjizi 05. i 06.03.2013. godine u Zagrebu.

Predavanje 'Preferencije potrošača i marketinška strategija – novi izvori vrijednosti za potrošača i rast poduzeća', pružiti će uvid u iracionalnost potrošača te implikacije takve iracionalnosti za pokušaje poduzeća da donesu racionalne strategije poslovanja. Analizirat će se utjecaj implementacije iracionalnosti u poslovanje na otvaranje novih strateških opcija poduzećima – koje omogućavaju generiranje iznadprosječnog rasta.

Stručnjak za marketinšku strategiju, prof. Gregory Carpenter renomirani je profesor iz SAD-a, direktor Center for Market Leadership i akademski povjerenik Marketing Science Instituta, profesor na brojnim poznatim sveučilištima kao što su Yale, Columbia i UCLA. Autor je velikog broja izuzetno utjecajnih znanstvenih i stručnih članaka, koji su objavljeni u Harvard Business Review-u istaknuti kao 'Best of HBR', London Financial Times-u, i dr.
Proglašen u Business Weeku jednim od istaknutijih profesora poslovnih škola, ove godine će predavati i u sklopu Advanced Program in Business u Zagrebu.
 
Za više informacija o Advanced Program in Business predavanju prof. Carpentera možete pronaći na www.apb.hr i prijaviti se ovdje.

Četvrtak, 21.02.2013.