Kompanija je već godinama među najpoželjnijim poslodavcima, a osim povećanja plaća u siječnju, plaće su rasle i u lipnju tako da je prosječna neto plaća u njihovim prodavaonicama nešto više od 11.000 kuna.
U četvrtak su članovi uprave dm-a predstavili poslovne rezultate i projekte koji su za ovu kompaniju obilježili godinu. Novo tržište na koje se dm proširio je Poljska, i ove su godine tamo otvorili pet prodajnih mjesta. Što se tiče dm-a Hrvatska, promet im je rastao 13,59 posto.
“Ove godine koja je za nas datumski do 30.rujna u Hrvatskoj smo ostvarili 2,68 milijarde kuna prometa što je rast od gotovo 14 posto. Dobit dm-a ove 66,6 milijuna kuna, nešto niža nego lani kada je bila 67, 2 milijuna kuna, a dnevno u dm dođe 87.000 kupaca što je rast od skoro 10 posto. Ove godine 61,2 milijuna kuna uloženo u prodavaonice, točnije otvoreno je šest novih, tri nova grada su se našla na popisu, devet trgovina smo modernizirali, a uložilo se i u razvoj online shopa. Najveći izazov kao i svima uvođenje eura na kraju ove godine”, kaže Mirko Mrakužić, direktor dm-a Hrvatska.
Gordana Picek, prokuristica voditeljica resora nabave i marketinga u dm-u ističe kako kompanija ulaže u “zelene ideje”, a u natječaju su odabrali 17 projekata i u njih uložili 800.000 kuna. Napomenula je i kako je poseban izazov upravo uvođenje eura te kako će ta transformacija iz kune u euro dm koštati oko milijun eura.
“Naš online shop je već dvije godine u Hrvatskoj. Bilježimo porast prometa od 75 posto u odnosu na prvu godinu, točnije 41, 6 milijuna kuna ostvario je naš dm shop u ovoj godini. Imamo 250 narudžbi dnevno”, kaže Dario Klemar, prokurist i voditelj resora informatike, financija, računovodstva i kontrolinga u dm-u koji se pohvalio i kako je njihov najnoviji digitalni proizvod, dm aplikacija tijekom šest mjeseci imala 300.000 preuzimanja.
Cijeli članak pročitajte na poslovni.hr