QUDAL - prvi certifikat koji nagrađuje isključivo kvalitetu - na temelju iskustava potrošača

Na eksluzivnoj prezentaciji u predsjedničkom apartmanu hotela The Regent Esplanade u Zagrebu, svoju svjetsku premijeru doživio je certifikacijski program - QUDAL.

U predsjedničkom apartmanu hotela The Regent Esplanade danas je ekskluzivno predstavljen novi, jedinstveni projekt prepoznavanja, certificiranja i nagrađivanja proizvoda i usluga vrhunske kvalitete, QUDAL.

Riječ je o zaštićenom imenu koje predstavlja skraćenicu riječi QUality meDAL, budući da je u pitanju certifikat koji se oslanja isključivo na parametar kvalitete.

QUDAL je nastavak iznimno uspješnog certifikacijskog programa "Best Buy Award" kojim se nagrađuje najbolji omjer cijene i kvalitete, a obje nagrade razvila je hrvatska tvrtka Axios, uz pomoć  renomirane međunarodne organizacije PWC (PricewaterhouseCoopers) i stručnjaka iz zagrebačkog odvjetničkog društva Vukmir & Associates koji su odigrali ključnu ulogu kada je riječ o pitanjima vezanima uz domaću i posebice međunarodnu zaštitu intelektualnog vlasništva vezanog uz projekte Best Buy Award i sada - QUDAL (QUality meDAL).

"Mi u PWC-u osobit fokus stavljamo na superiornost kvalitete naših usluga.
Iz tog razloga iznimno nam je zadovoljstvo što sudjelujemo u razvoju posve nove - inovativne nagrade i certifikata QUDAL koja na znanstvenim temeljima mjeri i nagrađuje proizvode i usluge najviše razine kvalitete na tržištu."

John M. Gasparac
Partner
PWC (PricewaterhouseCoopers)

Budite samouvjeren kupac - Inzistirajte na vrhunskoj kvaliteti!
Dok u Hrvatskoj općepriznati  "Best Buy Award" nagrađuje omjer cijene i kvalitete, novi certifikat QUDAL u potpunosti eliminira faktor cijene, ali i nekih drugih sekundarnih elemenata (snagu branda i sl.), oslanjajući se se na samu supstancu - na kvalitetu proizvoda odnosno usluge.

"Sa željom da kupcima ponude proizvode što niže cijene, proizvođači danas vrlo često žrtvuju kvalitetu. Programom QUDAL želimo skrenuti pažnju potrošača na važnost kvalitete i pravo svakog kupca da zahtijeva vrhunsku kvalitetu na tržištu - upravo sada u vrijeme recesije.“ naglašava Robert Slavečki, jedan od idejnih tvoraca programa QUDAL i vlasnik hrvatskih i međunarodnih intelektualnih prava vezanih uz projekt QUDAL.

U Axiosu ističu i da se na ovaj način proizvođačima šalje jasna poruka da jedino  kvalitetom mogu zadržati postojeće kupce i prigrliti nove, jer niska cijena i ulaganje u njezinu promociju mogu samo kratkoročno mogu privući kupce. 

QUDAL - dodjela medalje na temelju znanstvenih istraživanja
Medalja QUDAL dodjeljivat će se onim proizvodima i uslugama koji potrošaču nude najveću razinu kvalitete, na osnovi znanstvenih tržišnih istraživanja prema provjerenoj metodi DEEPMA.

DEEPMA (Deep Mind Awareness) metoda razvijena je u suradnji tvrtke Axios i međunarodne konzultantske kuće PWC (PricewaterhouseCoopers), kojom se kod ispitivanja izbjegava navođenje najpopularnijih (tzv. Top of Mind) brandova, odnosno da se što je više moguće eliminira snaga i popularnost branda te ispitaju stvarne kvalitete samog proizvoda ili usluge.
   
Prvo istraživanje na nacionalno reprezentativnom uzorku potrošača metodom "QUDAL - Quality - DEEPMA" provela je u Hrvatskoj tijekom mjeseca rujna 2011., renomirana međunarodna istraživačka kuća GfK na više od 200 različitih komercijalnih i nekomercijalnih kategorija. 

U ovome trenutku, rezultati istraživanja obrađuju se u GfK Centru za istraživanje tržišta u Zagrebu i uskoro će biti dostupni javnosti.

Srijeda, 05.10.2011.